AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Ja, vi har nå den store gleden av å ha tre kranglende, hormonfulle tenåringer i hus! Alder 13 -16. Og jeg blir sprø! De krangler så busta fyker, strekker grenser som treåringer i trassalderen og er rett og slett slitsomme! (De kan også være fantastiske å prate med, hjelpsomme og snille, men det blir færre og færre av de dagene! ) Hjelp! Si at det blir bedre 😂 for akkurat nå er jeg i ferd med å bli sprø 😂😂😂 (to jenter og en gutt om det har noe å si!) Trodde aldri jeg skulle savne småbarnstiden 😂 Anonymkode: e651a...0ef 1
Gjest C.Tramell Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg føler med deg Om det ikke blir noe bedre kan du jo i alle fall trøste deg med at det ikke er så altfor mange år til de flytter ut
BiancaH96 Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Blir nok bedre når de blir eldre, det der er jo den verste alderen
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 Et tips. Ta opp krangling. Gjerne filme de. Ta opp over en uke Så setter du deg ned med de. En dag de påstår de er voksne nok til å bestemme selv. Si at nå vil du vise de noe. Si du har funnet noen uspiselig barnslige voksne. Beklager de være stiller å bare høre. Anonymkode: 88730...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå