AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Sensitiv hud uten acne. Store porer, veldig fort oljete hud. Begge produktene er vel en slags peel men de er fryktelig dyre. Er det noen her som vil fortelle meg om deres hudtype og erfaring med Elixir produktene? Tenker da spesielt padsene og smoothing creamen. Anonymkode: b520e...0b0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pads. Anonymkode: 78fbb...ca5 Hvordan syntes du padsene har funket på deg, hvor ofte bruker du og hvordan hudtype og hudproblem har du? Er det acne padsene eller de andre prosent padsene? Anonymkode: b520e...0b0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan syntes du padsene har funket på deg, hvor ofte bruker du og hvordan hudtype og hudproblem har du? Er det acne padsene eller de andre prosent padsene? Anonymkode: b520e...0b0 Jeg går egentlig på zo medical sine. De er sterkere. Er anti-akne pads. Har fjernet alle de store porene mine og uren hud. Har fet hud med akne :-) Anonymkode: 78fbb...ca5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #5 Skrevet 14. november 2017 Ikke testet pads eller smoothening, men generelt er dette den beste hudpleieserien jeg noensinne har vært borti, det er så verdt pengene og resultatene kommer utrolig raskt! Anonymkode: 94c89...e72
Hjertefisk Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Kjøp begge delene. Det er verdt det! Har selv prøvd veldig mange forskjellige merker, og Elixir er så langt det beste jeg har prøvd. Jeg kombinerer padsene med smoothing cream. Jeg bruker 10% Man kan/bør ikke bruke padsene hver dag - det blir for heftig. I hvertfall i begynnelsen. Så de kveldene jeg ikke bruker padsene så bruker jeg smoothing creamen. På morgenen bruker jeg Niactil. Nå som det er vinter kombinerer jeg Niactil med Rich moisture creamen. Selv merket jeg ikke resultater så fort. I begynnelsen ble jeg tørr og ganske blank/stram i huden. Men nå etter 2 mnd har jeg fantastisk hud. Har alltid slitt med mild acne (hormonell - så vanskelig å bli kvitt). Elixir har hjulpet masse på generell rødhet/arr/nupper/blackheads og hud tekstur.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #7 Skrevet 15. november 2017 Jeg sliter med underhudskviser ved menstrasjon. Denne gangen var det så ille at jeg fikk fire underhundskviser samtidig, slik at haken min var helt hoven. Ellers er huden min helt grei, men har litt store porer. Noen som tror elexir kan hjelpe? Anonymkode: 82a93...1c9
Hjertefisk Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med underhudskviser ved menstrasjon. Denne gangen var det så ille at jeg fikk fire underhundskviser samtidig, slik at haken min var helt hoven. Ellers er huden min helt grei, men har litt store porer. Noen som tror elexir kan hjelpe? Anonymkode: 82a93...1c9 Det høres ut som om du også har hormonelle kviser, som meg. Min erfaring er at ingen hudpleie produkter hjelper på hormonelle kviser. (Selv ikke Elixir). Produktene kan hjelpe på arr, roe ned rødhet og fjerne urenheter/blackheads (som kan føre til kviser). Hvis du har skikkelige hormonelle underjordiske kviser så kan det være verdt å høre med fastlegen om du kan få antibiotika e.l. Noen typer p-piller hjelper også på slike kviser. Selv har jeg en blanding. Har talgknopper på siden av haken som kan minne om hormonelle kviser når de blir betente. På disse funker Elixir bra. Det er min erfaring ihvertfall. Men jeg er ikke en ekspert. For å være helt sikker så hør med en hudpleier eller lege.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #9 Skrevet 15. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med underhudskviser ved menstrasjon. Denne gangen var det så ille at jeg fikk fire underhundskviser samtidig, slik at haken min var helt hoven. Ellers er huden min helt grei, men har litt store porer. Noen som tror elexir kan hjelpe? Anonymkode: 82a93...1c9 Smoothing cream er for å redusere grove porer Anonymkode: c9dbb...bdb
Fju Skrevet 15. november 2017 #10 Skrevet 15. november 2017 Jeg er superfornøyd med padsene, spesielt etter at jeg lærte her på Kvinneguiden at man ikke skal skylle av etter påføring 😂 Sliter ikke med akne, men har fått mindre porer og færre hudormer. Niactil er også topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå