AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Vid, stram, hvordan vet man det? Hvordan kan man måle eller kjenne det? Et helt seriøst spm så ikke svar at jeg ikke skal bry meg om det. Anonymkode: 90d48...ec9
RoH Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Om du kan putte inn et tørt håndkle på over 1m ganger 50 cm uten at det blir skrukkete er du nok litt for vid for de fleste. Endret 16. oktober 2017 av RoH 5
Aalo Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 De som puler deg vil kunne kjenne det og gi deg et greit svar, men har det egentlig noe å si? Knipeøvelser er bra samma om man er vid eller ikke og utover det er det strengt tatt ikke mye man får gjort. Så big deal er det heller ikke hva sex angår. Og for min del kan ei skikkelig trang fitte nesten bli for deilig på den måten at det hele er over litt vel fort.
Sphere Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 I motsetning til penis er det ingen eksakt vitenskap. Penis er lett å måle, vagina not so much. Det er flere faktorer som spiller inn for hvor mye vi som menn kjenner: - Hvor tente vi er - Hvor tente dere er - Hvor våte dere er - Hvordan dere bruker muskler - Hvor sterke muskler dere har - Hvor elastiske dere er - Naturlig romslighet Når det gjelder den naturlige romsligheten har man gjort forsøk. Da sprøyter man inn væske og ser hvor mye som får plass. Men disse forsøkene kan jo bli påvirket dersom personen er anspent, feks. Og ikke så lett å oppdage avvik som feks en halvslapp penis. Jeg ville ikke lagt mye tankearbeid i det. Det er slitsomt å gå rundt og være usikker på størrelsen sin. Begynn med knipeøvelser i stedet, og bare nyt sexen.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 18 minutter siden, RoH skrev: Om du kan putte inn et tørt håndkle på over 1m ganger 50 cm uten at det blir skrukkete er du nok litt for vid for de fleste. Ikke et seriøst svar..... 9 minutter siden, Aalo skrev: De som puler deg vil kunne kjenne det og gi deg et greit svar, men har det egentlig noe å si? Knipeøvelser er bra samma om man er vid eller ikke og utover det er det strengt tatt ikke mye man får gjort. Så big deal er det heller ikke hva sex angår. Og for min del kan ei skikkelig trang fitte nesten bli for deilig på den måten at det hele er over litt vel fort. Men nå er det vel ikke noen som svarer ærlig på det om man spør, akuratt som jenter ikke svarer ærlig på at ja du har liten penis, om den mannen man ligger med skulle spurt.. Jeg vil heller føles for deilig enn som en bøtte med vann som han blir sliten og umotivert av å jukke på.. Når jeg har sex pleier det å vare lenge men har tenkt at det er fordi de er erfarne de jeg ligger med så de ikke kommer som prepubertale gutter. Anonymkode: 90d48...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 10 minutter siden, Sphere skrev: I motsetning til penis er det ingen eksakt vitenskap. Penis er lett å måle, vagina not so much. Det er flere faktorer som spiller inn for hvor mye vi som menn kjenner: - Hvor tente vi er - Hvor tente dere er - Hvor våte dere er - Hvordan dere bruker muskler - Hvor sterke muskler dere har - Hvor elastiske dere er - Naturlig romslighet Når det gjelder den naturlige romsligheten har man gjort forsøk. Da sprøyter man inn væske og ser hvor mye som får plass. Men disse forsøkene kan jo bli påvirket dersom personen er anspent, feks. Og ikke så lett å oppdage avvik som feks en halvslapp penis. Jeg ville ikke lagt mye tankearbeid i det. Det er slitsomt å gå rundt og være usikker på størrelsen sin. Begynn med knipeøvelser i stedet, og bare nyt sexen. Hm takk for seriøst svar. Naturlig romslighet sier vel uansett ingenting om romsligheten når man er opphisset, og når man presset noe hardt inn, væske vil jo ikke presse veggene ut som en penis vil. Ja slitsomt å tenke på men også slitsomt å gjøre knipeøvelser, blir støl og har ubehag nesten en uke og greier ikke både nyte sex og knipe samtidig. Det er like turnoff og konsentrasjonskrevende som å måtte presse ut en hard bæsj som ikke vil ut, virkelig knipe til (bare trykke ved bæsjing da ) Anonymkode: 90d48...ec9 1
Sphere Skrevet 16. oktober 2017 #7 Skrevet 16. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm takk for seriøst svar. Naturlig romslighet sier vel uansett ingenting om romsligheten når man er opphisset, og når man presset noe hardt inn, væske vil jo ikke presse veggene ut som en penis vil. Ja slitsomt å tenke på men også slitsomt å gjøre knipeøvelser, blir støl og har ubehag nesten en uke og greier ikke både nyte sex og knipe samtidig. Det er like turnoff og konsentrasjonskrevende som å måtte presse ut en hard bæsj som ikke vil ut, virkelig knipe til (bare trykke ved bæsjing da ) Anonymkode: 90d48...ec9 Det jeg har hørt fra de som virkelig kan dette med å knipe er at det er som når du trener vekter. Du blir støl, opplever ubehag, men etterhvert kommer resultatene. Og flere av disse mener de ikke engang tenker over at de kniper. Det går egentlig på autopilot. Men man må åpenbart over kneika der også. Interessant også at ei jeg var med fikk sine beste orgasmer med meg, fordi hun måtte jobbe mer med musklene sine. Det ble vanskelig med hennes store eks.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #8 Skrevet 16. oktober 2017 Bic penn testen. Anonymkode: 05f2c...c40
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #9 Skrevet 16. oktober 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bic penn testen. Anonymkode: 05f2c...c40 Hvordan er den? Anonymkode: 94dd5...613
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #10 Skrevet 16. oktober 2017 Først og fremst: Jeg verken bryr meg eller får noe ulikt ut av hvorvidt noen er videre eller strammere enn andre. Nytelsen kommer helt an på personen og hvor mye jeg tenner på denne PERSONEN. Femininitet, hvordan hun beveger seg når vi har sex, kroppsspråk osv. har langt mer å si for hvor fort og kraftig jeg kommer f.eks. Rent vitenskapelig er det nok vanskelig å finne ut av. Sphere nevner en måte, men selv om skjeden er lang eller kort kan vidheten være helt annerledes. Jeg vil tro den letteste måten å sjekke dette på, hvis dette er interessant, er å bli ordentlig kåt og rett og slett teste ulike størrelser med dildo. Dersom en vanlig dildo på 12 cm omkrets ikke gir noe særlig friksjon (selv om du er naturlig kåt) vil jeg tro du antagelig trenger større og er da kanskje videre enn gjennomsnitte uten at det er noe negativt eller vil påvirke sexlivet av den grunn, men mindre du velger å la det gjøre det. Anonymkode: c1d43...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #11 Skrevet 16. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke et seriøst svar..... Men nå er det vel ikke noen som svarer ærlig på det om man spør, akuratt som jenter ikke svarer ærlig på at ja du har liten penis, om den mannen man ligger med skulle spurt.. Jeg vil heller føles for deilig enn som en bøtte med vann som han blir sliten og umotivert av å jukke på.. Når jeg har sex pleier det å vare lenge men har tenkt at det er fordi de er erfarne de jeg ligger med så de ikke kommer som prepubertale gutter. Anonymkode: 90d48...ec9 Hvis dama er trang kommer mannen fort uansett, så lenge man ikke tar tusen pauser underveis, og ødelegger sexen. Bedre å komme flere ganger da istedet. Var faktigst mere utholden når jeg var ung og uerfaren, så dette kan nok variere ganske mye. Anonymkode: 749c5...d47
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #12 Skrevet 16. oktober 2017 Føler du selv at en gjennomsnittlig eller liten penis gir tilstrekkende friksjon er du nok ikke vid, men hvis du føler du må ha en stor penis når du er våt for å få friksjon er du nok litt vid. Hvordan føles sexen for deg med en gjennomsnittlig penis? Der kan du ha svaret.Anonymkode: 749c5...d47 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #13 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg vil tro jeg er ganske trang. Alle jeg har hatt sex med har kommet veldig fort (og har dessverre ligget med litt for mange). I tillegg er det 3 stk som har fått vondt og vi har måttet bruke ekstra glidemiddel og ta den inn kjempesakte/utvide med dildo eller lignende først (har ikke vært tørr der nede eller slikt). Nå er jeg godt gift og har vært i forhold i mange år, og selv med sex hver dag kommer mannen etter 1-2 minutter selvom han gjør sitt beste for å holde ut. Kniper jeg til der nede roper han "au" og mister ereksjonen. Han har ganske stor da. Har gått greiere med de som har litt mindre. Anonymkode: fa57e...235 1
HalldirV2 Skrevet 16. oktober 2017 #14 Skrevet 16. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vid, stram, hvordan vet man det? Hvordan kan man måle eller kjenne det? Et helt seriøst spm så ikke svar at jeg ikke skal bry meg om det. Anonymkode: 90d48...ec9 Ved alle guder, vær fornøyd med den du er. Om en gutt liker deg så driter han i om du er vid eller stram. Du er bra nok som du er! 2
bortebra Skrevet 16. oktober 2017 #15 Skrevet 16. oktober 2017 Hva folk lurer på... Jeg håper ikke dette er noe du har planer om å få komplekser for? Selv de usynlige delene av anatomien er nå altså under lupen...! Hvis du bekymrer deg, så er det både stillinger og øvelser du kan bruke for å skape ekstra friksjon. Jeg har hatt faste partnere som har vært større, og har da slitt med smerter i enkelte stillinger, mens andre har vært mindre (og hurra! da er det plutselig mye mer å velge i), og da kan man bruke øvelser, hofter, posisjoner som gjør det trangere. Man prøver jo å finne best mulig måte utnytte potensialet med den sexpartneren man har. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #16 Skrevet 17. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er den? Anonymkode: 94dd5...613 Man fører en Bic penn inn når kvinnen står. Hvis hun klarer å holde på den, uten at den faller ut, er det normale forhold. Faller den ut er hun vid. Beina skal ikke klemmes sammen, men være i skulder bredde. Kan hun trekke den innover stående har hun perfekt kontroll, noe som er sjeldent. Husk å vaske pennen før og etter. Så kvinner. Klarer du Bic testen, da kan du være trygg på at du er trang nok. Klarer du den ikke er det bare å søke til en fysioterapeut for veiledning. Noen av dem holder kurser i bekkenbunn kontroll. Det kan være lurt både for sexlivet og de andre funksjoner underlivet har. En slapp muskulatur øker prognose for å utvikle urinlekkasje. Det kan medføre seksuell og sosiale hemninger. Anonymkode: 05f2c...c40 1
smilo Skrevet 17. oktober 2017 #17 Skrevet 17. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man fører en Bic penn inn når kvinnen står. Hvis hun klarer å holde på den, uten at den faller ut, er det normale forhold. Faller den ut er hun vid. Beina skal ikke klemmes sammen, men være i skulder bredde. Kan hun trekke den innover stående har hun perfekt kontroll, noe som er sjeldent. Husk å vaske pennen før og etter. Så kvinner. Klarer du Bic testen, da kan du være trygg på at du er trang nok. Klarer du den ikke er det bare å søke til en fysioterapeut for veiledning. Noen av dem holder kurser i bekkenbunn kontroll. Det kan være lurt både for sexlivet og de andre funksjoner underlivet har. En slapp muskulatur øker prognose for å utvikle urinlekkasje. Det kan medføre seksuell og sosiale hemninger. Anonymkode: 05f2c...c40 Tosk 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #18 Skrevet 18. oktober 2017 Når gynekologen må bruke et barnespekel for å klare å ta celleprøve er man i alle fall ikke vid... Hilsen gammel jomfru Anonymkode: 62d2e...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #19 Skrevet 10. september 2019 Bic testen er teit.. måtte prøve😂 står med vide ben å pennen sitter. Den sitter tilogmed når jeg bare fører den inn så den akkurat er innafor åpningen. Jeg har jo trodd jeg er litt vid😂 men sikkert fordi jeg blir så sinnnnsykt våt der nede.. iallefall testen er teit.. man kan jo være trang om pennen glir ut og? Er jo variasjoner av trang og en jævla penn skal ikke få ødelegge noen damers selvtillit. Den pennen er jo syyltynn! Jeg gjør knipeøvelser hveeeer dag kanskje d hjelper 🤪 når man kniper med pennen inni skjeden vil pennen presses ut og ikke opp. Bare så d er sagt. Anonymkode: d02fa...59e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #20 Skrevet 10. september 2019 På 16.10.2017 den 14.19, AnonymBruker skrev: Vid, stram, hvordan vet man det? Hvordan kan man måle eller kjenne det? Et helt seriøst spm så ikke svar at jeg ikke skal bry meg om det. Anonymkode: 90d48...ec9 Fitta vider seg ut når du er våt og når du skal føde. Anonymkode: 0fffc...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå