AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Har litt optimistisk overtatt noen fine stormoteskjorter og enkle kjoler som jeg vil ha forminsket ned til min størrelse. Må få noen som kan dette til å gjøre det for meg for jeg kan ikke sy selv. Likte fargene og mønstrene veldig godt, men hvor enkelt er det å klippe opp og forminske? Anonymkode: b5867...17e
T-Rex Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Det vil ikke lønne seg økonomisk. Med norske priser på arbeid kontra råmaterialer, vil det ikke lønne seg å betale noen for å gjøre dette. Det er vel omtrent bare om det er snakk om en arvebunad at det er aktuelt å få noen til å foreta omsøm, om det da ikke er en bortimot gratis vennetjeneste. Eller om det er plagg av de helt store designerne (Balenciaga osv). Sistnevnte lages sjelden i store størrelser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #3 Skrevet 17. oktober 2017 Å forminske en kjolemodell er håpløst umulig selv for dyktige syerskere. Det vil og koste deg en god sum om du vil og finner noen som er villige til å prøve. Anonymkode: c2c55...c71
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #4 Skrevet 17. oktober 2017 Sprett/ klipp opp alle sømmer. Kjøp et symønster av et plagg du vil ha i din størrelse, lurt å starte med et enkelt. Du får gode råd i en stoffbutikk. Det er ikke rakettforskning å sy et plagg. Øv deg i å sy klær, det er veldig morsomt og du får unike plagg som ingen andre har. Anonymkode: 6273f...1ae
fiole Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Da luurer jeg litt opptimistisk på hvor mange størrelser er det det dreier seg om på skjortene og på kjolene?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 ca 10 str. mindre? Takk for svar dere andre. Anonymkode: b5867...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå