AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Altså dette, http://i.imgur.com/j6ItUbo.jpg (Det på nesa, ikke meg på bilde) Anonymkode: 18f8e...d08
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Det går ikke, alle har det. Det kommer an på hudtype hvor synlige de er, men det går ikke an å fjerne de. Anonymkode: d1a3e...f91 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Som hun over sier så går det ikke. Hvor stor grad du berøres av dette "problemet" avhenger av huden din (aka genene dine). Du kan gjerne prøve å gjøre de mindre synlig ved hjelp av en BHA-syre, men det vil uansett bare være en midlertidig løsning. Anonymkode: d8ec7...1dd
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 De er en naturlig og funksjonell del av huden din, og du verken kan eller skal bli kvitt dem. Men du kan selvfølgelig gjøre dem så lite fremtredende som mulig. Jeg bruker BHA-syre daglig samt en skrubb + maske fra clinique mot uren hud et par ganger i uken. For meg gjør det at de virker mindre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, Professor Orm skrev: De er en naturlig og funksjonell del av huden din, og du verken kan eller skal bli kvitt dem. Men du kan selvfølgelig gjøre dem så lite fremtredende som mulig. Jeg bruker BHA-syre daglig samt en skrubb + maske fra clinique mot uren hud et par ganger i uken. For meg gjør det at de virker mindre. En gang om dagen eller to? Anonymkode: f1426...3a2
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang om dagen eller to? Anonymkode: f1426...3a2 Som regel to, men det holder muligens med en :-)
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #7 Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, Professor Orm skrev: Som regel to, men det holder muligens med en :-) Hvilken BHA? Anonymkode: b3c43...207
Professor Orm Skrevet 17. oktober 2017 #8 Skrevet 17. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken BHA? Anonymkode: b3c43...207 Dessverre florerer ikke markedet med gode BHA-produkter. Jeg bruker en fra clinique som ikke selges lengre, etter det skal jeg prøve en fra paulas choice. Ellers ville jeg gått for en som får gode ratings på beautypedia.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #9 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg kjøpte dette settet http://www.naturalglow.no/produkt/pore-minimizer-kit/ tidlig i sommer, og synes mine ser mye bedre ut. Særlig de der peeling-vottene synes jeg gjør stor forskjell når jeg bruker dem fast ca 3 ganger i uka. Første gang jeg faktisk ser forskjell, og jeg har prøvd MYE forskjellig. Anonymkode: c09f1...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå