Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg pleier altså å ha sykluslengde på 28-29 dager. Men denne gangen hadde jeg selvfølgelig på 36 dager. Når blir eggeløsning da ca? Jeg jeg ta utgangspunktet i 28-29 dager? På ladetimer sier den søndag 22 OKT , og på appen life sier den lørdag 21 OKT, og når jeg tok eggeløsingskalkolatoren på babyverden sier den fredag 27 OKT. Skal i gang med Ivf, begynner på nesespray i midten av desember. Så vi vil liksom virkelig sette inn støtet for å prøve å få det til selv. 

Anonymkode: 91528...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått ut i fra vanlig sykluslengde og brukt eggløsningstester fremfor apper som absolutt ikke vet sikkert hva som skjer i din kropp. 

Anonymkode: 041f5...31e

Skrevet

Bruker eggløsningstester, men syns de kan være litt vanskelig å lese😅

Var det jeg tenkte å, er første gang jeg har hatt så lang syklus.

Tusen takk for svar☺️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar☺️

Det kan skje avvik naturlig i blant, det er helt normalt.

NB! Hvis du har brukt noen former for betennelsesdempende legemidler som Ibux, voltaren, voltarol etc (Nsaid-medikamenter) så kan det påvirke eggløsning/gi uregelmessig syklus.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skje avvik naturlig i blant, det er helt normalt.

NB! Hvis du har brukt noen former for betennelsesdempende legemidler som Ibux, voltaren, voltarol etc (Nsaid-medikamenter) så kan det påvirke eggløsning/gi uregelmessig syklus.

Åja, kan det. Det visste jeg ikke😊 Har brukt paralgin forte i noen dager, så kan kanskje være derfor da:) 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, kan det. Det visste jeg ikke😊 Har brukt paralgin forte i noen dager, så kan kanskje være derfor da:) 

Det er vel paracetamol/opiod preparat, så det skal ikke ha noe å si tror jeg? Så da var det kanskje bare naturlig variasjon. Det er betennelsesdempende preparater, typisk legemidler for senebetennelser og sånt som er lite heldig. 

Skrevet
På 16.10.2017 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar☺️

Bruk digital. Kan ikke misforstå resultatet. Den viser smilefjes ved eggløsning. 

Anonymkode: a5b15...29f

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk digital. Kan ikke misforstå resultatet. Den viser smilefjes ved eggløsning. 

Anonymkode: a5b15...29f

Har brukt den før:) men har hørt så mye rart om den. At den viser feil. Men får bruke de strimmelene nå:) Tenke å begynne å teste fra i morgen:)  

Skrevet

Siden syklusen din er vanligvis 28-29 dager, men også kan være 36 dager, så hadde jeg dekket hele perioden fra cd 10 til cd 22 som dine mest fruktbare dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...