Gå til innhold

Anbefalinger til Må-ha-sanger/artister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å utvide samlingen vår og lurte om noen kan tipse oss om hva dere menr vi bør/må ha av sanger eller artister (kom gjerne med hvilken sang av hvilken artist).

Vi hører på det aller meste, men metall, køntri og skikkelig rave/tecno eller hva det nå heter er vel kategoriene som passer oss minst. Vel og merke er det noe i sjangerene vi liker, som feks. hører vi på nu-metal og slike gamle som Metallica (jeg synes de er mer hardrock enn metall, men..) Og noe av Shanaia Twain går an av køntrisjangeren og elektronica liker vi veldig godt, så noe mild techno er vel ganske greit.

Tar imot alle forslag med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Kate Bush

Rolling Stones

Blondie

Mark Knopfler

Sigur Ros, kanskje

Hvis du skal downloade kan jeg si noen enkeltsanger også

Gjest Anonymous
Skrevet

Lenny Kravitz, Bryan Adams, Jon Bon Jovi, AC/DC, Simple Plan, Groove Armada, Alicia Keys, Norah Jones, Carlos Santana, Def Leppard, Destiny`s Child, Enya, Gipsy Kings, No Doubt, Kylie Minogue, Leonard Cohen, Tori Amos, Mary J. Blige, Richard Marx (right here waiting), Natalie Cole, Phil Collins, R.E.M, Robbie Williams, Shakira, Sheryl Crow, Surferosa, Sting (fields of gold), Pink, The Offspring, Usher, Whitney Houston (I wanna dance with somebody) og Wyclef Jean...

(Et lite utvalg blant de mange artistene på min PC)

Skrevet

Led Zeppelin, Erykah Badu, Stevie Wonder, The White Stripes, Nirvana, Queens of the stone age, Macy Gray, Jimi Hendrix +++

Skrevet

Nick Cave

Muse

Leonard Cohen

Norah Jones

Lenny Kravitz

Smashing Pumpkins

Radiohead

Portishead

Tori Amos

Mazzy Star

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for gode forslag! :-) Blondie, Natalie Cole og Erykah Badu har vi glemt.

Noen som har flere gode forslag?

Skrevet

Vamp

U2

Big Bang

Jim Stärk

Soundgarden

John Mayer

Metallica

Alanis Morisette

Radiohead

Nirvana

Audioslave

Skrevet

Her er et utvalg av det jeg kan anbefale, helt tilfeldig rekkefølge :)

David Bowie, Bob Marley, The Clash, The Smiths, Stone Roses, Blur, Pulp, Tori Amos, Love, The Smallfaces, The Kinks, Brian Eno, Aphex Twin, Masters At Work, Fiona Apple, Bob Dylan, New Order, Interpol, Bloc Party, Manic street Preachers, Pixies, The Flaming Lips, Yo La Tengo, Mercury Rev, Smog, Bonnie Prince Billy, Khonnor, Bjørk, Bob Hund, Audioslave, Damien Rice, The Shins, Death Cab For Cutie, Depeche Mode, Ed Haircourt, Gorkys Zygotic Mynci, Grant Lee Buffalo, Hefner, Johnny Cash, Lou Reed, Beck, Death In Vegas, Asian Dub Foundation, Public Enemy, Graham Coxon, Sonic Youth og Roots Manuva ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...