AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Noen ganger så piper hunden min utenfor døren om natten. Høres ut som "grining/sutring". Har hatt henne i 1år og hun er vant til å være på stuen om natten. Hvis hun har laget pipelyder om morgenen hender det jeg står opp og tar henne ut. Men noen ganger piper hun feks kl 04. Har som regel gått ut til henne et par minutter og kost og gitt en liten tyggepinne. Hun pleier å roe seg da. Sjekker også hvor mye hun har drukket ifht om det er sannsynlig at hun må tisse. Hun blir for øvrig veldig glad nær jeg kommer ut til henne Mrn jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke pipingen og hva som er best å gjøre? Anonymkode: 227e8...784
Tabris Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Hunder er jo veldig sosiale dyr, kanskje hun hadde slappet bedre av om hun fikk sove på samme rom som deg?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Hvor ofte får hun tilbud om å ut og gjøre fra seg? Det bør være det siste som skjer om kvelden og det første som skjer om morgenen. Unghunder er litt som barn. De må gå ganske ofte og det kan være vanskelig å holde seg. Man må i hvertfall utelukke at hun prøver å si fra om at hun må ut før man eventuelt velger å overse dette som mas om nærhet og kontakt. Anonymkode: f3378...0da
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte får hun tilbud om å ut og gjøre fra seg? Det bør være det siste som skjer om kvelden og det første som skjer om morgenen. Unghunder er litt som barn. De må gå ganske ofte og det kan være vanskelig å holde seg. Man må i hvertfall utelukke at hun prøver å si fra om at hun må ut før man eventuelt velger å overse dette som mas om nærhet og kontakt. Anonymkode: f3378...0da Vi går ut ca kl 2300 på kvelden også er vi ute igjen ca kl 06-0630 om morgenen. Hun tisser alltid på kveldsturen og som regel bæsjer hun også. Vi går 30min om morgenen, 30-1t etter jobb og minst 30min på kveld, gjerne lengre om ettermiddagstimene ble kortere. Hun drikker generelt lite om natten. Og hun får mat om morgenen samt etter jobb på ettermiddagen. Anonymkode: 227e8...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå