Gå til innhold

er det mulig??

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er en jente på 24 år som har ett helt normalt utseende og jeg har ikke spesielt dårlig selvtillit.De siste exene mine syns jeg har vært "styggere" enn meg (vet ikke hvordan jeg skal forklare det på bedre måte), og jeg har vell alltid hatt overtaket over de.Aldri vært sjalu eller noe sånt...

Men for 8 mnd siden traff jeg en fyr på byn som var på ferie her jeg bor.Han bor på andre siden av landet og vi har ringt hverandre jevnlig og sendt litt bilder av hverandre over mms.

Jeg høres så fjortis ut men la gå : Han er så ekstremt fin.Han har utrolig fine trekk og er vell det en kaller en vellyket pen mann.Høy,kullsvart hår,brun,brune øyne flotte armer kjever,hvite bene tenner...sukk...Han kan antageligvis få alle jenter han vil ha !

Vi har snakket om og treffes igjen at han skal komme men jeg er redd han syns jeg er dritstygg.Han var jo full da han traff meg! Og jeg har begynt å se på andre jenter som ser helt perfekte ut,uten den ekstra bilringen og etterveksten i håret osv...

hvis jeg går forbi ett speil tenker jeg at jeg ser forferdelig blass og kjedlig ut, og dette kan sette en stopper for at han får komme!

jeg vet så godt at dette er barnslig men hadde dere sett han hadde dere forstått hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siebaeo

Skjønner hva du mener!

Jeg føler og et det er litt fjortis, men jeg er faktisk litt redd for å være med noen som er "penere" enn meg. Har vel noe med å føle seg underlegen, eller ikke egentlig bra nok. Eller at det plutselig skal komme noen som er penere, og han mister interessen... men da er han vel ikke verdt det uansett. :roll:

Det kommer jo av usikkerhet selvfølgelig (vi er vel alle det innimellom..?). Selv skal jeg visst gå for være over middels pen, men det er jo ikke bestandig man tror det helt selv.. Kanskje er man penere enn man tror? He he, hadde jo vært fint det.

Kanskje gutta og føler det sånn? :wink:

Noen ganger må man vel bare ta en sjanse og stole på at han faktisk liker deg og synes du er mer enn nok pen. Det skal iallefall jeg prøve.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 24 år som har ett helt normalt utseende og jeg har ikke spesielt dårlig selvtillit.De siste exene mine syns jeg har vært "styggere" enn meg (vet ikke hvordan jeg skal forklare det på bedre måte), og jeg har vell alltid hatt overtaket over de.Aldri vært sjalu eller noe sånt...

Men for 8 mnd siden traff jeg en fyr på byn som var på ferie her jeg bor.Han bor på andre siden av landet og vi har ringt hverandre jevnlig og sendt litt bilder av hverandre over mms.

Jeg høres så fjortis ut men la gå : Han er så ekstremt fin.Han har utrolig fine trekk og er vell det en kaller en vellyket pen mann.Høy,kullsvart hår,brun,brune øyne flotte armer kjever,hvite bene tenner...sukk...Han kan antageligvis få alle jenter han vil ha !

Vi har snakket om og treffes igjen at han skal komme men jeg er redd han syns jeg er dritstygg.Han var jo full da han traff meg! Og jeg har begynt å se på andre jenter som ser helt perfekte ut,uten den ekstra bilringen og etterveksten i håret osv...

hvis jeg går forbi ett speil tenker jeg at jeg ser forferdelig blass og kjedlig ut, og dette kan sette en stopper for at han får komme!

jeg vet så godt at dette er barnslig men hadde dere sett han hadde dere forstått hva jeg mener...

Hjernen et veldig viktig seksuelt ornament hos homo sapiens. Det er derfor evolusjonen har ført til at mennesket har det mest utviklede hjernen av alle arter på jorden. Så se på deg selv som den eneste som kan gi han komplett nytelse, da kommuniserer du dette ubevisst. Du må ikke bare tro at han vil ha deg, du må være sikker på det. Også erter du han for det med kropsspråk.

Vet ikke hva du mener med "etterveksten i håret ", men du kan sikkert stikke til en frisør. Videre kan du kanskje fikse litt brunere hud. Gjør du dette forbedrer du oddsen på den korte tiden det er snakk om. Men som sagt: husk troen på deg selv. Forutsett at han vil ha deg, og vet at du kan gi han nytelse som ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje gutta og føler det sånn? :wink:

Nei, vi er alltid hellig overbevist om at alle vil ha oss :ler:

Men seriøst, du må jo alltid anta at du er et skikkelig funn, og at h*n som får deg er verdens heldigste. Selvsikkerhet er tiltrekkende. Du verden så forskjell det er å gå på byen en dag jeg føler meg litt lite kul og en dag der jeg nesten ikke klarer å få gått fordi speilbildet mitt gjør at jeg helst vil bli inne og ha sex med mitt eget deilige selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv en attraktiv staut kar, som ikke har noe reelt problem med å sjekke damer. Merker derimot at de fleste rålekre og fine damene lar sitt utseende gå dem til hodet, og ikke er særlige hyggelige (Ikke en generalisering, og kort forklart). Velger selv bevisst damer med et normalt hyggelig utseende, da disse i mine øyne er mye penere, og som regel mye morsomere å snakke med! Hvis han viser interesse fra andre siden av landet så må du jo ha noe helt spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hm. Hvilke andre kvaliteter har denne mannen utenom et godt utseende? Det har du ikke skrevet et eneste ord om. Hva er viktigst for deg? Et godt utseende/populæritet eller gode kvaliteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det er ofte sånn når man får mye skryt for utseende og ikke for prestasjoner, tror man at det er det eneste man kan og at det er det som teller mest...Du har vel andre kvaliteter enn utseende ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...