Gå til innhold

Forlover-antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Kattepus med forlover-maset igjen....

Hva er det "riktige" å ha på seg som forlover ? Jeg har sett på utallige sider med galla og selskapskjoler og det er mye fint + elsker slike kjoler. Men det er jo en viss kleskodeks som jeg syntes man bør overholde. Skal ikke gå i sort eller rødt. Det vet jeg. Dette er heller ikke av interesse.

Liker lys blå, lys lilla, beige, sølv, grønt/lys grønt o.l. Men må nok legge bånd på meg mht pynting den dagen. Bruden liker en litt enkel elegant, utsøkt middelalderaktig stil, og jeg vil ha noe som da er passende inntil det.

Har dere der ute noen tips til meg ?

På forhånd tusen takk :D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode tips jeg azz,men altså...skal ikke forlover gå i rødt eller svart???

Hvorfor ikke det da? har hørt at man bør styre unna hvitt,men ikke andre farger.

Jeg var med da min forlover kjøpte kjole,og vi ble enige om et svart antrekk. Tror ikke jeg hadde reagert uansett hvilken farge forloveren hadde stilt opp i.(så sant det ikke var skrikende rosa eller noe sånt da...)

Men det var jo ikke svar på spørsmålet ditt det her da.... :roll:

Skrevet

Hm. Greit å resonnere litt...

Vet ikke helt åssen det er, men har hørt tidligere at man ikke "bør" bruke svart eller rødt antrekk i bryllup. Men når jeg tenker etter, menn bruker jo som regel svart ???

Jaja.

Er likevel mest glad i lyse farger

F.eks denne, men kanskje litt for lys ???? :(

www.loralie.com/bridesmaids side 7 style #8801

Den grå-beige silkeaktige..

Hva synes dere ?

Skrevet

Hmf. den kommer visst i flere farger og. Men kan den kjøpes i Norge ?

Uffameg. Får leke detektiv og spora opp en salong som fører merket..

:D

Skrevet

Har hørt at man helst ikke skal bruke sort eller hvitt i bryllup (dette gjelder for de kvinnelige gjestene). Hvitt fordi det bare er bruden som skal være hvit den dagen. Sort fordi det er sorgens farge. Men jeg vet at det kommer flere i mitt bryllup i sort. Det gjør meg personlig ingen ting. At rødt ikke skal gå - har jeg aldri hørt om. Hva er i så tilfelle grunnen til det?

Kjolen du viser til, Kattepus, syns jeg var velig fin! Passer kjempefint til denne tiden av året også. Tror jeg hadde valgt den i den fargen som modellen har på - rosa.

Skrevet

Takk for synspunkter :D

Har utrolig lyst på den kjolen.

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...