AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 De virker veldig nedbrytende på meg. Hvordan beskytte seg og takle dem? Anonymkode: 4c6e8...9fc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Først å fremst så kan du prøve å la vær å være så dømmende. Så skal du se at de du har stemplet som hovne og arrogante plutselig ikke er det lenger. Anonymkode: fb28e...048 2
Gjest Walkingdead Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Påpek at vi er hovne og arrogante. Pleier å funke på meg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Hva er det som plager deg med dem? Noen ganger er arrogante mennesker nettopp det forde de gjennom flere år har opplevd å ikke blit tatt på alvor eller blitt lyttet til. Så i stedet for å være tolmodig med andre mennesker, blir de irriterte og arrogante i stedet. De forventer gjerne at den neste personen de snakker med ikke kommer til å forstå dem heller, så de går rundt med den holdningen. I noen tilfeller er det selvsagt personlighetsforstyrrelser e.l bak Men kanskje det hjelper å tenke på dem som mennesker som har vært gjennom noe vanskelig tidligere i livet, og det uttrykker seg som arroganse og frustrasjon? Det er egentlig uttrykk for såre følelser Anonymkode: 071c0...6b1 1
Gjest Frankenstein1 Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som plager deg med dem? Noen ganger er arrogante mennesker nettopp det forde de gjennom flere år har opplevd å ikke blit tatt på alvor eller blitt lyttet til. Så i stedet for å være tolmodig med andre mennesker, blir de irriterte og arrogante i stedet. De forventer gjerne at den neste personen de snakker med ikke kommer til å forstå dem heller, så de går rundt med den holdningen. I noen tilfeller er det selvsagt personlighetsforstyrrelser e.l bak Men kanskje det hjelper å tenke på dem som mennesker som har vært gjennom noe vanskelig tidligere i livet, og det uttrykker seg som arroganse og frustrasjon? Det er egentlig uttrykk for såre følelser Anonymkode: 071c0...6b1 Dette er veldig sant, du fikk meg nettopp til å innse hvorfor jeg blir arrogant iblant. Har sjeldent blitt lyttet til eller tatt seriøst av min familie fordi jeg er jo bare "det yngste, lille, søte, dumme barnet" jeg jooo 😍 Beste man kan gjøre er å prøve å lytte. Med et åpent sinn. Det virker avvæpnende på defensive holdninger som arroganse stort sett er et uttrykk for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå