Gå til innhold

2000 kr for en mummi kopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 16.10.2017 den 18.32, Ullvott skrev:

Det er da ingen som tvinger deg, heller. Vi lever i et fritt land, og noe av det enkleste man kan få til i verden er nok å unngå å skaffe seg Mummikopper :fnise:

Jeg synes heller ikke de er spesielt fine, og jeg har ingen som helst forhold til Mummi, men jeg har flere venner som har slike og de er gode å holde i og å drikke av. 

At de er gode å holde i og å drikke av, er vel detviktigste? Er det ikke?

Anonymkode: 7db5e...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan lage slike mummikopper og male helt like kopier (enda finere faktisk om jeg vil). Det koster med 5kr :) Mange kjøper sånne kopper fordi dem ikke har peiling. Eller for å skryte av at de har et eksemplar fra gamledager.

Anonymkode: 6f525...8a5

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan lage slike mummikopper og male helt like kopier (enda finere faktisk om jeg vil). Det koster med 5kr :) Mange kjøper sånne kopper fordi dem ikke har peiling. Eller for å skryte av at de har et eksemplar fra gamledager.

Anonymkode: 6f525...8a5

Jeg tipper de fleste kjøper dem fordi de synes de er fine, jeg. Hadde du laget finere kopper etter folk flests smak, hadde du vel tjent penger på det allerede. 

Forresten tror jeg aldri du har handlet maling og utstyr noen gang. ;)

Anonymkode: d3253...291

• Liker 1
Skrevet

Alle koppene jeg får fra blodbanken skal til slutt utgjøre min pensjon!

Skrevet

Elsker mummikoppene mine jeg :) De minner meg om barndommen og får meg alltid i godt humør!

Anonymkode: 88e0b...74b

Skrevet
På 16.10.2017 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper koppene fordi jeg synes de er fine og for å drikke kaffe i. Har ingen planer om å selge samlingen min, enten koppen er verd en tier eller en tusing.

Anonymkode: 836e9...9f5

Men de er jo så små, jeg hadde blitt litt snytt over å ikke få kaffe i slikkelig kaffekrus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...