AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #1 Skrevet 16. oktober 2017 Hei, jeg sluttet å møte til samf tjeneste fordi jeg heller ville sone(orker ikke plukke opp søppel), jeg har blitt kalt inn til soning om 4 dager men jeg visste ikke at det var fellesdusj og at man må dele køyeseng med en annen, tror dere det går an å angre på det? obviously for sent å ringe på denne tiden av ddøgnet Anonymkode: 044b7...b32
gobbledigook Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Hahah dette har du spurt om tidligere 2
studerende Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Mener jeg har lest dette før og nei, det er for sent å angre nå.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Du får angre på cella, ikke synd på deg. Anonymkode: 3fd0e...ba3 1
pressplay Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 Herregud for en pingle du er .. Hva er problemet med fellesdusj? Regner med at samfunnstjenesten gjør at du er ute i frihet. Nå må du i fengsel. Sjakktrekk? Nei. Regner med at de andre du må sone med ikke er hardbarkede kriminelle mtp din straff.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 Må være troll. Nei du kan ikke angre på en fengselsdom. Alle vet at det er felles dusj i fengsel. Du får heller angre på at du var så dum å brøt loven. Anonymkode: 59caf...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå