AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Kvinne her som er samboer med en mann. Vi har to barn sammen. Er det galt av meg å ta en langhelg sammen med en mannlig venn? Anonymkode: 4697f...a8e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Ja, det er det: veldig galt. Anonymkode: 0923d...e32 9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Kommer litt an på. Hvorfor reiser du ikke med din egen mann? Anonymkode: d0769...2c6 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 Ja veldig merkelig, hvis han ikke er homofil da. Anonymkode: 7857b...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Du må nok dele litt mer om ditt forhold til denne mannen, og din manns forståelse av deres forhold. Anonymkode: 345d3...0fc 3
Mona123 Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Hadde du syntes det er ok om det var omvendt? 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Kommer an på deg og mannen din det, krever selvsagt mye tillit. Jeg har samboer og reiser med en mannlig reisevenn fra et annet land ca. en gang i året. Grunnen til det er at min samboer ikke er spesielt glad i å reise, vi gjør det i blant, men i større grad innad Norge. Jeg elsker å reise rundt i verden, og er ikke så nøye på komfort osv. som min samboer er. Så sånn sett er jeg en bedre reise-match med min reisevenn. Når jeg først luftet tanken var samboeren min veldig i mot det, uten at han kom til å nekte meg det. Men jeg ville jo heller ikke at han skulle sitte å bekymre seg unødig. Tilfeldigvis så har samboeren og reisevennen min har en felles interesse de kan dele over nett, så noen mnd. med det, og så var det ikke så ille likevel:) Anonymkode: 8f9c0...d21 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #9 Skrevet 15. oktober 2017 Ja veldig galt! , med mindre han er homofil og god venn av kjæresten din også, eller en barndomsvenn/bestevenn (ikke en ny venn, kollega, eller noen du har kjent i 5 år liksom) som er god venn av kjæresten din også. Anonymkode: f5672...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 Hvorfor? Anonymkode: 249b5...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #11 Skrevet 16. oktober 2017 Hvorfor ikke reise med min samboer? For det første pga barna, noen må være med dem. For det andre så har jeg mer lyst til å reise med min venn. Har kjent ham i omkring åtte år, altså kortere enn jeg har vært i et forhold. Det har aldri skjedd noe mellom oss. Jeg har ikke noen venninner det vil passe for å reise på en slik tur. Jeg er litt overrasket nå fordi jeg trodde flere skulle si at dette var greit. Er det ordet 'langhelg' dere reagerer på? Hva med en kortere tur? Synes dere det er problematisk at vi i det hele tatt er venner? Hva med å gå ut og spise middag, liksom? ts Anonymkode: 4697f...a8e 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #12 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har flest mannlige venner. Drar ofte på ferie hvis vi har et bra vennskap. Det er så gøy. Anonymkode: efdf6...1d0 1
Ullvott Skrevet 16. oktober 2017 #13 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Sånne reiser, middager ute o.l. er forbeholdt kjæresten når man er i et forhold i min verden. Eventuelt venninner eller større grupper. Jeg ville IKKE likt det dersom mannen min hadde hatt «middagsdater» eller reist på helgeturer med en venninne, og mannen min ville ikke likt det om jeg hadde gått ut med eller reist på tur med en annen mann. Men dette er den oppfatningen vi har. Hvis dere har andre grenser, og er enige om det, så kjør på. Endret 16. oktober 2017 av Ullvott 5
Ulla Ullsokk Skrevet 16. oktober 2017 #14 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg pleier å være blant de som synes mye er ok, men dette synes selv jeg ikke er helt innafor. Finne på ting, middager osv, for all del, jeg har flere mannlige kompiser. Men å dra på overnattingstur med bare en av dem, det hadde jeg ikke gjort. Og jeg hadde ikke likt om min mann gjorde det heller. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #15 Skrevet 16. oktober 2017 9 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg pleier å være blant de som synes mye er ok, men dette synes selv jeg ikke er helt innafor. Finne på ting, middager osv, for all del, jeg har flere mannlige kompiser. Men å dra på overnattingstur med bare en av dem, det hadde jeg ikke gjort. Og jeg hadde ikke likt om min mann gjorde det heller. Vi har ikke tenkt å dele rom. Endrer det noe? Anonymkode: 4697f...a8e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #16 Skrevet 16. oktober 2017 16 minutter siden, Ullvott skrev: Sånne reiser, middager ute o.l. er forbeholdt kjæresten når man er i et forhold i min verden. Eventuelt venninner eller større grupper. Jeg ville IKKE likt det dersom mannen min hadde hatt «middagsdater» eller reist på helgeturer med en venninne, og mannen min ville ikke likt det om jeg hadde gått ut med eller reist på tur med en annen mann. Men dette er den oppfatningen vi har. Hvis dere har andre grenser, og er enige om det, så kjør på. Hvis ikke middag, hva med øl og kino? Anonymkode: 4697f...a8e
Ullvott Skrevet 16. oktober 2017 #17 Skrevet 16. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis ikke middag, hva med øl og kino? Anonymkode: 4697f...a8e Joa, greit nok. Men hvorfor er det så viktig for deg hvor ANDRES grenser går? Avklar heller deres egne grenser. 2
heipådegsann Skrevet 16. oktober 2017 #18 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg synes faktisk det er helt greit. Ville ikke gjort det hvis det var et relativt ferskt vennskap, eller hvis du er redd for at fyren kan finne på å prøve seg på deg. Men ellers go for it. Mannen må jo selvfølgelig også få føle litt på sine grenser da. Men tror at jeg og samboeren min ikke er så stressa når det kommer til slike ting. Vi stoler jo på hverandre og hverandres dømmekraft. Kan kanskje være en fordel om mannen din også kjenner kompisen du skal reise med 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #19 Skrevet 16. oktober 2017 Så lenge det er greit for både deg og din mann, og du med deg selv at det ikke vil skje noe eller at du er i fare for å utvikle følelser, er det helt greit. Men du må være forberedt på bygdetrollet, er jo bare å lese svarene i denne tråden, og gjette på hva flere venner/familie/kollegaer vil sladre om. Anonymkode: 10713...17c 1
Ulla Ullsokk Skrevet 16. oktober 2017 #20 Skrevet 16. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke tenkt å dele rom. Endrer det noe? Anonymkode: 4697f...a8e Det skulle jo bare mangle, da Men det som er viktig her er jo hva DIN mann synes, ikke hva vi synes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå