theoneandonly Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hei! Jobber som ekstrahjelp på en arbeidplass som ikke har tariff. Har jeg da krav på pensjon? I så fall, hva? Synes det ble så mye å sette seg inn i
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Du får pensjon etter hva du har arbeidet. Jeg sjekket for en bekjent her om dagen. Hun har hatt full stilling i 18 år, det utgjør 10.000 i mnd. Ikke noe å leve av,så hun må fortsette å jobbe tross helseplager. Det skal sies, at det var søk på hvis hun gikk av ved 62 år. Ønsket var det, men det går ikke. Anonymkode: 5c048...15f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Hvor gammel er du, TS? Om du er ung er det lureste å spare mye til pensjon selv. Dagens pensjonsutbetalinger er langt over det dagens generasjon kan forvente å få utbetalt når de kommer i pensjonsalder. Anonymkode: 7c0a1...50e
theoneandonly Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2017 Er 24, og skal absolutt spare mye når jeg blir ferdig med studier og kommer meg ut i full jobb! Akkurat nå er det litt trangt økonomisk for noen særlig sparing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå