AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #21 Skrevet 25. oktober 2017 10 minutter siden, Mkay87 skrev: Hva var vitsen med dette innlegget? Anonymkode: 415da...0d9
Mkay87 Skrevet 25. oktober 2017 #22 Skrevet 25. oktober 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var vitsen med dette innlegget? Anonymkode: 415da...0d9 hva er vitsen med dette innlegget da ? jeg ville bare dytte opp innlegget
Gjest devy79 Skrevet 29. oktober 2017 #23 Skrevet 29. oktober 2017 På 15/10/2017 den 22.03, AnonymBruker skrev: Hva hjelper? Brukt Lipsyl Active, som pleier å funke som bare det! Men nå hjelper det absolutt ikke..... Anonymkode: 6e840...2c0 Hei!Jeg sliter også med dette på høst /vinter/vår. Mye pga store lepper. Vaselin hjelper masse. I tillegg kan du se om du får i deg nok B-vitaminer. Ved mangel på det får jeg store problemer med tørre lepper. (Fikk tips fra en apoteker på Oslo City nå i vinter at det er den vanligste årsaken til tørre lepper)Håper det ordner seg for deg:)
Revefrua Skrevet 29. oktober 2017 #25 Skrevet 29. oktober 2017 Jeg blir også veldig tørr på leppene når høst- og vinterhalvåret slår inn. Har blitt veldig glad i carmex, og har både en på jobb, en hjemme og en i jakkelomma. Smører godt på og bruker den mange ganger om dagen.
Aloe_Vera Skrevet 29. oktober 2017 #26 Skrevet 29. oktober 2017 Som noen andre skrev her så må jeg varmt anbefale Hurraw! lip balm. Har du store lepper er den helt perfekt fordi stiften dekker hele leppen. Finner i mange smaker, jeg hamstret inn Grønn te, kokos, kirsebær(denne har litt rødfarge i seg), uncented, moon balm(når jeg skal sove) og sun balm (denne har solfaktor i seg). Elsker de siden de faktisk behandler leppene så utrolig bra!
Djungelvrål Skrevet 29. oktober 2017 #27 Skrevet 29. oktober 2017 10 minutter siden, Aloe_Vera skrev: Som noen andre skrev her så må jeg varmt anbefale Hurraw! lip balm. Har du store lepper er den helt perfekt fordi stiften dekker hele leppen. Finner i mange smaker, jeg hamstret inn Grønn te, kokos, kirsebær(denne har litt rødfarge i seg), uncented, moon balm(når jeg skal sove) og sun balm (denne har solfaktor i seg). Elsker de siden de faktisk behandler leppene så utrolig bra! Ja det føles som om disse faktisk behandler leppene, ikke bare legger seg som et fettete lag over slik 99% av alle lipbalmer gjør. Skal kjøpe fler.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #28 Skrevet 29. oktober 2017 Locobase repair feit krem, Posay sin leppestift eller vasselin. Anonymkode: 56c44...804
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå