Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken julecd er din favoritt? :tree:

Anonymkode: 738ba...886

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurt Nilsen og KORK.

Anonymkode: 450f3...384

• Liker 1
Skrevet

Hjem til jul - Den norske opera

• Liker 1
Skrevet

Julecd? Merkelig måte å skrive på, i ett ord... Må vel bli den derre Boney M plata. På vinyl selfølgelig. Julelp.

Anonymkode: 4bf2b...e4b

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julecd? Merkelig måte å skrive på, i ett ord... Må vel bli den derre Boney M plata. På vinyl selfølgelig. Julelp.

Så julecd er merkelig, men du syns at julelp er ok?:fnise:Over til spørsmålet, jeg liker det som har blitt nevnt i tråden, har veldig variert musikksmak. Samt glad i julemusikk som jeg har fått med blader for mange år siden, som p4 julefavoritter ol. Da får jeg høre mange godbiter på en cd!:)

Skrevet
15 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Så julecd er merkelig, men du syns at julelp er ok?:fnise:Over til spørsmålet, jeg liker det som har blitt nevnt i tråden, har veldig variert musikksmak. Samt glad i julemusikk som jeg har fått med blader for mange år siden, som p4 julefavoritter ol. Da får jeg høre mange godbiter på en cd!:)

Du tok ikke den. Måtte jo skrive julelp:fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tok ikke den. Måtte jo skrive julelp:fnise:

Vel, det var ingen språklige tegn eller andre tegn, som tydet på at du mente det som spøk. Da du skrev "den derre" , tok jeg det for gitt, at her hadde jeg med den typiske kg brukeren å gjøre, som elsker å rette på andres evt skrivefeil og uttrykksmåter, men samtidig i sitt samme  "klageinnlegg" presterer grove skrivefeil selv!:fnise:Godt at du ikke var en av de da!:)

Endret av Lykkehjerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...