AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hvilken julecd er din favoritt? Anonymkode: 738ba...886 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 Kurt Nilsen og KORK. Anonymkode: 450f3...384 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Julecd? Merkelig måte å skrive på, i ett ord... Må vel bli den derre Boney M plata. På vinyl selfølgelig. Julelp. Anonymkode: 4bf2b...e4b 1
Lykkehjerte Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julecd? Merkelig måte å skrive på, i ett ord... Må vel bli den derre Boney M plata. På vinyl selfølgelig. Julelp. Anonymkode: 4bf2b...e4b Så julecd er merkelig, men du syns at julelp er ok?Over til spørsmålet, jeg liker det som har blitt nevnt i tråden, har veldig variert musikksmak. Samt glad i julemusikk som jeg har fått med blader for mange år siden, som p4 julefavoritter ol. Da får jeg høre mange godbiter på en cd!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 15 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Så julecd er merkelig, men du syns at julelp er ok?Over til spørsmålet, jeg liker det som har blitt nevnt i tråden, har veldig variert musikksmak. Samt glad i julemusikk som jeg har fått med blader for mange år siden, som p4 julefavoritter ol. Da får jeg høre mange godbiter på en cd! Du tok ikke den. Måtte jo skrive julelp Anonymkode: 4bf2b...e4b 1
Lykkehjerte Skrevet 16. oktober 2017 #7 Skrevet 16. oktober 2017 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tok ikke den. Måtte jo skrive julelp Anonymkode: 4bf2b...e4b Vel, det var ingen språklige tegn eller andre tegn, som tydet på at du mente det som spøk. Da du skrev "den derre" , tok jeg det for gitt, at her hadde jeg med den typiske kg brukeren å gjøre, som elsker å rette på andres evt skrivefeil og uttrykksmåter, men samtidig i sitt samme "klageinnlegg" presterer grove skrivefeil selv!Godt at du ikke var en av de da! Endret 16. oktober 2017 av Lykkehjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå