Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente, 32
Skrevet

Jeg var på kollega-fest for et par uker siden og kan fortsatt ikke glemme hav en mannlig kollega gjorde.

Han er gift og har barn og er nokså lykkelig med det (tror jeg da). Men på jobb smiler han alltid til meg, kommer innom kontoret mitt og flørter litt. Uskyldig og hyggelig tenkte jeg og var bare hyggelig tilbake (som med alle andre).

På kollega-festen fortalte han meg at han likte meg altfor godt, at han tenkte mye på meg og at han synes det var ille at han likte meg så veldig. Han prøvde å kysse meg flere ganger (jeg backet unna), strøk på meg over ryggen under genseren og spurte om flere danser. Jeg sa ja til en dans (og gjett hva jeg kjente kom imot meg på dansegulvet fra buksene hans der nede ja...)

Det var litt flaut å møte ham på jobb igjen, etter alt han sa og det kan jo bare ha vært fyllesnakk.

Men likvel, det er da ikke normalt at gifte menn med familie/barn og alt skal holde på å kysse andre jenter på den måten?

Jeg ville aldri ha kysset noen som er gift! Jeg synes synd på konen, hun hadde sikkert ikke likt at mannen hennes holdt på slik og beundret andre damer på den måten.

Hva synes dere, er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slikt har jeg opplevd flere ganger av menn som er gift og har barn osv. Ikke akkurat av kollegaer siden jeg studerer men bekjennte og ukjente ellers. Ikke rart man får inntrykk av at menn er svin!

Virker nesten som de aller aller fleste menn er si stand til å være utro uten å blunke om de får sjansen. :o

Skrevet

Desverre er det alltid noen som ikke klarer å styre seg.

Godt for din egen del at du er klar på hva du vil - og står for det.

Skrevet

Uheldigvis så er det mange som er på den måten. Både kvinner og menn. Å flørte litt, er èn ting,men å rett og slett legge seg etter noen når man er involvert med noen andre,synes jeg er totalt respektløst overfor deg,men ikke minst overfor familien hans. Jeg mener at det han har gjort, er et regelrett hån mot kona og barna hans. Det viser bare hvor lite han i det hele tatt respekterer familien sin. Jeg synes det er utrolig bra at du er sikker på ditt stå sted,men fortsetter han med tilnermelser,hadde jeg ikke tatt fem øre for å fortelle han nøyaktig hvor landet ligger. Jeg synes absolutt at du må si i fra,for hvis ikke så er det jo nesten som å akseptere det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Uheldigvis så er det mange som er på den måten. Både kvinner og menn. Å flørte litt' date=' er èn ting,men å rett og slett legge seg etter noen når man er involvert med noen andre,synes jeg er totalt respektløst overfor deg,men ikke minst overfor familien hans. Jeg mener at det han har gjort, er et regelrett hån mot kona og barna hans. Det viser bare hvor lite han i det hele tatt respekterer familien sin. Jeg synes det er utrolig bra at du er sikker på ditt stå sted,men fortsetter han med tilnermelser,hadde jeg ikke tatt fem øre for å fortelle han nøyaktig hvor landet ligger. Jeg synes absolutt at du må si i fra,for hvis ikke så er det jo nesten som å akseptere det.[/quote']

Ja, nå skjedde det for første gang dette. Men skjer det igjen skal jeg helt sikkert si i fra.

Det er virkelig respektløst overfor familien hans at han skal oppføre seg slik. Jeg tror mange menn er på den måten og det er litt trist.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Likte May22'sinnlegg:

Uheldigvis så er det mange som er på den måten. Både kvinner og menn.

At du tar med både menn og kvinner synes jeg er flott. Som mann har jeg opplevd nokså pågående kvinner.

Å flørte litt, er èn ting,men å rett og slett legge seg etter noen når man er involvert med noen andre,synes jeg er totalt respektløst overfor deg,men ikke minst overfor familien hans.

Kan ikke si at jeg er annet enn enig. Liker godt å flørte selv, men derfra til å gjøre tilnærmelser er det (for meg) et stykke.......

Jeg mener at det han har gjort, er et regelrett hån mot kona og barna hans. Det viser bare hvor lite han i det hele tatt respekterer familien sin.
Fyren har nok mistet hodet fullstendig pga alkohol kombinert med at mange tror at på (firma)fester er "alt" lov. Det er det ikke!

Jeg synes det er utrolig bra at du er sikker på ditt stå sted,men fortsetter han med tilnermelser,hadde jeg ikke tatt fem øre for å fortelle han nøyaktig hvor landet ligger. Jeg synes absolutt at du må si i fra,for hvis ikke så er det jo nesten som å akseptere det.

Jeg likte også uttalelsen om at du står for noe og holder på det. Er vel ikke helt sikker på om du allerede nå bør "si i fra". Ettersom lite galt skjeddde pga din standhaftighet bør du kanskje si noe til HAN, og om hans oppførsel. Det kan nok hjelpe og har noe å si for at du ikke alsepterer slik oppførsel.

Skrevet

Ja du kan jo si til ham at du trives på jobben med kollegaene dine. Og at hans oppførsel på festen var svært ubehagelig for deg, og at du ikke har noe særlig til overs for slik oppførsel.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg var på kollega-fest for et par uker siden og kan fortsatt ikke glemme hav en mannlig kollega gjorde.

Han er gift og har barn og er nokså lykkelig med det (tror jeg da). Men på jobb smiler han alltid til meg, kommer innom kontoret mitt og flørter litt. Uskyldig og hyggelig tenkte jeg og var bare hyggelig tilbake (som med alle andre).

På kollega-festen fortalte han meg at han likte meg altfor godt, at han tenkte mye på meg og at han synes det var ille at han likte meg så veldig. Han prøvde å kysse meg flere ganger (jeg backet unna), strøk på meg over ryggen under genseren og spurte om flere danser. Jeg sa ja til en dans (og gjett hva jeg kjente kom imot meg på dansegulvet fra buksene hans der nede ja...)

Det var litt flaut å møte ham på jobb igjen, etter alt han sa og det kan jo bare ha vært fyllesnakk.

Men likvel, det er da ikke normalt at gifte menn med familie/barn og alt skal holde på å kysse andre jenter på den måten?

Jeg ville aldri ha kysset noen som er gift! Jeg synes synd på konen, hun hadde sikkert ikke likt at mannen hennes holdt på slik og beundret andre damer på den måten.

Hva en mann gjør på fest i alkorus med kone og barn hjemme ville ikke jeg tenkt noe mere på.

du sier selv han er lykkelig,kone og barn. Er ikke det svar nok.

Virker som om du synes det var fint med en hard en i buksa...halooo hvor gammel er du?

Gjest porselensgjest
Skrevet

haloooo gjest, hvor gammel er så du? Og hvor i all verden leste du at hun syntes det var stas med en harding mot magen?

Jeg synes hun virker ganske så reflektert og hun lurte vel egentlig på om det denne gifte mannen drev på med i fylla var vanlig?

Og jeg mener da at for de fleste gifte/etablerte menn så er ikke dette vanlig, noen er slik og noen blir slik når de har fått seg en drink for mye. Og noen blir dritflau i etterkant mens andre synes at de er den kjekkeste gutten i klassen.

Skrevet

Faktisk så tror jeg ikke dette bare gjelder menn i faste forhold - akkurat der så har jeg sett kvinner oppføre seg minst like gale.

Gjest Dreyer.
Skrevet

Jeg har vært singel kvinne i et mannsdominert yrke i mange år, og har opplevd lignende ting som deg på fester med jobben. Dessverre er det altfor vanlig.

For å bevare din selvrespekt og dine kollegers respekt tror jeg det er svært viktig at du er klar og tydelig på at du ikke tar imot slike tilnærmelser. Vær avvisende på en bestemt men hyggelig måte. Balansegangen der er vanskelig, man skal jo jobbe sammen med disse mennene og vil ikke ha dem imot seg i arbeidslivet (særlig hvis man vil avansere). "Be dem dra dit peppern gror på en måte som gjør at de gleder seg til turen".

Det er bedre å bli kalt "jernjomfrua" enn å få rykte som løs på tråden, så avvis dem allerede i startgropa.

Du er ikke "fritt vilt" selv om du er single. Jeg tror det har med sivilstatus å gjøre, altså kvinnens sivilstatus, for jeg opplevde aldri slikt før da jeg var gift. Det var derfor et sjokk å oppleve at menn hadde helt andre holdninger til meg straks jeg ble alene på hjemmefronten. Faktisk var det en som sa til meg "nå som du er blitt fritt vilt..." Da ble jeg rimelig sjokkert.

Gjest Trådstarteren
Skrevet
Jeg har vært singel kvinne i et mannsdominert yrke i mange år, og har opplevd lignende ting som deg på fester med jobben. Dessverre er det altfor vanlig.

For å bevare din selvrespekt og dine kollegers respekt tror jeg det er svært viktig at du er klar og tydelig på at du ikke tar imot slike tilnærmelser. Vær avvisende på en bestemt men hyggelig måte. Balansegangen der er vanskelig, man skal jo jobbe sammen med disse mennene og vil ikke ha dem imot seg i arbeidslivet (særlig hvis man vil avansere). "Be dem dra dit peppern gror på en måte som gjør at de gleder seg til turen".

Det er bedre å bli kalt "jernjomfrua" enn å få rykte som løs på tråden, så avvis dem allerede i startgropa.

Du er ikke "fritt vilt" selv om du er single. Jeg tror det har med sivilstatus å gjøre, altså kvinnens sivilstatus, for jeg opplevde aldri slikt før da jeg var gift. Det var derfor et sjokk å oppleve at menn hadde helt andre holdninger til meg straks jeg ble alene på hjemmefronten. Faktisk var det en som sa til meg "nå som du er blitt fritt vilt..." Da ble jeg rimelig sjokkert.

Dreyer, det var et godt råd for single kvinner i mannsdominerte yrker/arbeidsplasser som kvinnelig sjef blant mannlige sjefer og ansatte...

Det er faktisk ikke bare lett, selv gifte menn kan oppføre seg som om en er fritt vilt! Jeg er litt sjokkert etter noen hendelser den siste tiden på arbeidsplassen også.

:o

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ikke sånn at bare fordi man er full, beruset eller hva som helst, at man er fritatt for alt en gjør. Man er den man er, gjør det man gjør, også i beruset tilstand.

Nei det er ikke normalt å drive på med andre dersom man er gift.

Stakkars kona, hun er den virkelige taperen. Og desverre får hun mest sansynlig ikke vite om hvordan mannen hennes virkelig er.

Den siden av kollegaen din som du har sett taler ihvertfall ikke positivt for han. Ville du noen gang innledet et forhold til en mann som du visste hadde så lett for å bli utro?

Syns du reagere helt normalt på dette jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...