AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hei! Jeg veit veldig lite om hva som er bra for håret, men vil gjerne lære litt. Jeg veit at håret er dødt og at det er kosthold og gener som teller mest? Men om du har langt tørt ufarget hår, hva kan jeg gjøre for å bedre kvaliteten og vedlikeholde det? Hører at du bør kjøpe sjampo med collagen og protein og det ene eller det andre. Kan ikke en snill person med peiling hjelpe? ☺ Anonymkode: 1c1d7...2af
Gjest Mass Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg har ikke mye peiling på dette, men lurer på - bruker du nok balsam? Hårkurer? Balsam er jo nærmest et kunstverk å bruke. For lite gir tørt hår og for mye gir for flatt og "fett" hår. Håper du får innspill fra noen som kan dette. Kunne tenkt meg svar selv 😄
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Du som har langt, tørt, og ufarget hår, må ha hårpleie som inneholder vitaminer. Vitaminer gir fukt. For mye proteiner i ditt hår vil gjøre det porøst, så det må du ikke finne på! Ikke bruk balsam i hodebunnen, det er kun shampoo som skal i hodebunnen. Hårkur 1-2 ganger i uka, og ikke vask håret for ofte 🙂 Husk og at du kan oppleve at håret blir flatt og fort fett hvis du har produkter med veldig mye fuktighet i. Har du tendenser til fet hodebunn, anbefaler jeg den shampoo fra kerastase som arbeider mot fet hodebunn. Anonymkode: 1802f...b6d
Professor Orm Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 KOKOSOLJE!! Sause på, la det virke over natta helst, og vask det. Kan også brukes som leave-in i tuppene.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 Umulig for oss å si. Påkost deg å dra til frisør en gang å spør der. Anonymkode: ea3ac...4d1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 Frisør vil anbefale deg dyre produkter fra dems butikk, men du kan si neitakk og heller bestille de samme på internett mye billigere Anonymkode: ea3ac...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå