Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler stort sett på Kiwi og siden man får 2% kickback ved bruk av Trumf Visa på Kiwi, så bestemte jeg meg for å bestille et slikt kort i dag. 

Fyllte inn det de kalte søknad på nettet. Men en søknad var det jo ikke egentlig, for med en gang jeg hadde trykket på send inn søknad fikk jeg beskjed om at kort og PIN-kode ville bli tilsendt i posten i løpet av få dager. 

Er dette vanlig? At søknaden ikke en gang vurderes? 

Anonymkode: bcace...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vurderes elektronisk. De kjører en kredittsjekk som tar to sek å er du god nok så får du kort med en gang. Ikke rart folk havner i gjeldskrise 

Anonymkode: 77d39...40a

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handler stort sett på Kiwi og siden man får 2% kickback ved bruk av Trumf Visa på Kiwi, så bestemte jeg meg for å bestille et slikt kort i dag. 

Fyllte inn det de kalte søknad på nettet. Men en søknad var det jo ikke egentlig, for med en gang jeg hadde trykket på send inn søknad fikk jeg beskjed om at kort og PIN-kode ville bli tilsendt i posten i løpet av få dager. 

Er dette vanlig? At søknaden ikke en gang vurderes? 

Helt vanlig. Dersom du ikke har betalingsanmerkninger eller andre ting som gjør at du ikke er kredittverdig. 

Anonymkode: f7995...ee8

Skrevet

Ordnet nettopp trumf visa selv, vart litt overaska over at kreditten var tilgjengelig umiddelbart, og disponerbar som overføring til andre bankkontoer. Og dette klokka 4 om natta. (Riktignok en idiotisk måte å bruke kreditt på heh)

Skrevet

Er derfor nordmenn har høyest kredittkortgjeld i Europa. Nordmenn er noen idioter av noen materialister. 

Anonymkode: b9d97...924

• Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg visste faktisk ikke at man kunne kjøre en kredittsjekk sånn på sekundet. Men det forklarer jo saken. Uansett ganske villt. Forstår jo hvordan folk kan havne i uføre. 

• Liker 1
Skrevet

Kredittsjekk på sekundet har vi hatt i årevis. Akkurat som mobiltelefon og fjasebok. Velkommen etter.

Anonymkode: d6eb3...5d4

Skrevet

Jeg har alltid fått avslag i posten når de har stått utenfor butikkene og pushet de kortene. 

Jeg hadde rundt 240.000 i inntekt, ingen lån eller betalingsanmerkninger. 

Nå har jeg 600.000, men lenge siden jeg har truffet dem 😜

Anonymkode: 7e237...ee1

Skrevet

Jeg har brukt komplett sitt kredittkort i 2år nå. Har spart rundt 50000kr allerede ved å bruke det på best mulig måte. Husk alltid å betale utestående beløp på forfallsdato. Ser bare positivt med det jeg da :)

Anonymkode: deb0e...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...