AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Mitt inntrykk er at man ofte overdriver hvor morsomme de morsomme jentene er. Kommer en jente med noen morsomme kommentarer så blir hun fort genierklært samtidig som menn som med tilsvarende morsomme kommentarer knapt blir regnet som morsomme. Har det blitt sånn at siden flere menn enn kvinner er morsomme så har man forskjellige standarder for kvinner? At man har egne ligaer for kvinner og menn når det kommer til humor på lik linje med idrett og konkurranser generelt? Spørsmål nummer to er om vi bør gjøre noe med dette. Bør vi bli flinkere til å rose de morsomme mennene samt tone ned den ufortjente rosen til kvinnene? Noe annet er vel rett og slett diskriminerende mot både menn og kvinner? Mennene får ikke rosen de fortjener og kvinnene blir betraktet som barn som må ha ros uansett hva de presterer. Anonymkode: 054dd...778
Gjest Walkingdead Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Du lever på en annen planet enn meg.
Gjest Mass Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Nå fikk jeg bare en tanke om at det alltid vil finnes noen alphaer i begge kjønn som kan si omtrent hva som helst og det blir 'akseptert' av alle. Foran dem hvertfall. Om det er morsomme kommentarer, eller øvrige kommentarer - noen kan bare si hva de tenker nærmest.
Gjest Walkingdead Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Skal vi nu få i gang en konkurranse om hvilket kjønn som af natur og de objektive grunner er morsomst?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Det er likestillingen sin feil! Alltid i kvinners favør! Anonymkode: 59366...dc1
Ardwinna Skrevet 15. oktober 2017 #9 Skrevet 15. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at man ofte overdriver hvor morsomme de morsomme jentene er. Kommer en jente med noen morsomme kommentarer så blir hun fort genierklært samtidig som menn som med tilsvarende morsomme kommentarer knapt blir regnet som morsomme. Har det blitt sånn at siden flere menn enn kvinner er morsomme så har man forskjellige standarder for kvinner? At man har egne ligaer for kvinner og menn når det kommer til humor på lik linje med idrett og konkurranser generelt? Spørsmål nummer to er om vi bør gjøre noe med dette. Bør vi bli flinkere til å rose de morsomme mennene samt tone ned den ufortjente rosen til kvinnene? Noe annet er vel rett og slett diskriminerende mot både menn og kvinner? Mennene får ikke rosen de fortjener og kvinnene blir betraktet som barn som må ha ros uansett hva de presterer. Anonymkode: 054dd...778 Hvorfor ler du av damer du ikke synes er morsomme? Du gjør som du vil, synes du ikke damene er morsomme så la være å le. Enkelt og greit. 2
Mithrandates Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: Har det blitt sånn at siden flere menn enn kvinner er morsomme så har man forskjellige standarder for kvinner? At man har egne ligaer for kvinner og menn når det kommer til humor på lik linje med idrett og konkurranser generelt? Spørsmål nummer to er om vi bør gjøre noe med dette. Nei.
Gjest Walkingdead Skrevet 15. oktober 2017 #11 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg ler av snille folk som prøver å være morsomme. Eller humrer. Ser ingen grunn til å ødelegge stemninga. Slemme folk som ler derimot, de gidder jeg ikke le av. De kan prøve vitsene sine annetsteds.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #12 Skrevet 15. oktober 2017 10 minutes ago, AnonymBruker said: Det er likestillingen sin feil! Alltid i kvinners favør! Anonymkode: 59366...dc1 Anonymkode: 94fbc...ebc 1
bortebra Skrevet 15. oktober 2017 #13 Skrevet 15. oktober 2017 Ok? Det jeg derimot har hørt gang på gang er at kvinner ikke KAN være morsomme. Dette har jo vært gjort et stort nummer ut av i USA, hvor kvinnelig komikere har blitt kritisert gang på gang, på grunn av kjønn. Tina Fey har jo blant annet svar på dette. Personlig ler jeg mest av de morsomste spøkene (etter min standard, da, humor er jo ulik), uavhengig av kjønnsorganet til vitsemakeren. Er det noe som individuelt, så er det humoristisk sans. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå