Gå til innhold

Normalt å snakke sammen hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å snakke sammen hver dag når man er i bli-kjent-fasen med daten? 

Noen mener det er normalt å snakke sammen hver dag, mens andre mener det ikke er normalt fordi det blir mas.

Anonymkode: 2534f...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg og daten er det normalt å snakke sammen hver dag i den fasen fordi vi liker hverandre veldig godt. Det er ikke normalt hvis den ene ikke er interessert nok... etter min erfaring. 

Anonymkode: b44e0...949

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg og daten er det normalt å snakke sammen hver dag i den fasen fordi vi liker hverandre veldig godt. Det er ikke normalt hvis den ene ikke er interessert nok... etter min erfaring. 

I hva slags alder er dere i? :)

Skrevet

Ja for oss var det helt normalt ja. 
Hvis jeg var for treg så sendte han meg SMS og spurte hva jeg gjorde på og skrev at han gledet seg til vi skulle gjøre *ett eller annet*. 

Vi snakker sammen hver dag fortsatt etter 10 år sammen. Når han jobber skift og må reise sender vi SMS gjennom dagen og snakker sammen 30-60 minutter på telefonen på kveldstid. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hva slags alder er dere i? :)

Hehe stor aldersforskjell mellom oss... 24 og 38 :rolleyes:

Skrevet

Vi har daglig kontakt, jeg og typen, og har hatt det siden vi møttes planlagt. Ikke alltid vi får til å prate på telefonen hver dag.

Skrevet

Det lurer jeg også på, jeg har akkurat begynt å date en. Og han sender sms hver dag, men bruker kjempelang tid på å svare. Og det skjønner jeg ikke, jeg kan skrive om morgen og ikke få svar før på ettermiddag/kvelden. Kjenner at jeg blir litt frustrert av det. Og da vet jeg at han ikke er på jobb eller noe sånt. I mitt forrige forhold snakket vi sammen hver dag i flere år, og jeg ønsker jo å ha det sånn nå også, men vet ikke om jeg er masete da? 

Skrevet

Det kommer helt an på personene og periodene. 

Anonymkode: 222b0...9c7

Skrevet

For meg er det ikke normalt. Det blir too much og jeg mister interessen. 

Anonymkode: 222b0...9c7

Skrevet

Fra første chat inntil vi møttes var vi oppslukt av hverandre og pratet i ett kjør. Vi bor sammen nå og gjør mye av det samme ennå. Han han sende meg meldinger når vi er i samme hus i blant også! Vi nyter å gi hverandre mye oppmerksom og begge er like det. 

Anonymkode: 25d42...39e

Skrevet

Vi har daglig kontakt og har hatt det siden dagen vi pratet første gang :)

Skrevet

Da jeg og samboer ble kjent hadde vi kontakt hver dag, hele dagen. Begynte med en god morgen melding og avsluttet med en nattamelding. 

Når vi er borte fra hverandre nå, har vi også kontakt hver dag, i hvert fall en nattamelding. 

Dersom han hadde brukt lang tid på å svare eller ikke tok kontakt daglig, hadde jeg tolket det som han ikke var like interessert.

Skrevet

Jeg trenger ikke snakke med en fyr jeg dater hver dag. Dvs. hvis jeg er veldig usikker på ham så vil jeg som regel alltid ha mer kontakt, men dersom jeg er mer trygg på ham så er det greit at det går en eller to dager imellom.

Jeg har en del å gjøre med jobb, så det er ikke slik at jeg sitter og venter ved tlf. Jeg forstår i utgangspunktet ikke hvor mye fritid folk har når de klager over at "han har vært online på messenger for en time siden!".

(Kvinne, 27 om det har noe å si).

Anonymkode: 8e17c...dfc

Skrevet

For meg så blir det masete å snakke hver eneste dag og jeg mister interessen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke snakke med en fyr jeg dater hver dag. Dvs. hvis jeg er veldig usikker på ham så vil jeg som regel alltid ha mer kontakt, men dersom jeg er mer trygg på ham så er det greit at det går en eller to dager imellom.

Jeg har en del å gjøre med jobb, så det er ikke slik at jeg sitter og venter ved tlf. Jeg forstår i utgangspunktet ikke hvor mye fritid folk har når de klager over at "han har vært online på messenger for en time siden!".

For min del hadde det ingenting med usikkerhet å gjøre. Vi var interessert i hverandre og ville helst ha fysisk kontakt hver dag, men omstendigheter gjorde at vi måtte nøye oss med kontakt på telefon. Vi MÅTTE ikke ha kontakt, men vi ville.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg MÅ heller ikke ha kontakt hver dag, det jeg mener er at jeg ikke forstår hvorfor han sender sms med spørsmål når han ikke har tenkt og lese/svare før flere timer senere. Og det skjer hver eneste gang! Jeg syns det er irriterende og det gjør meg usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...