Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på andre året med prøving nå. Har hele tiden vært nøye på at vi kun har sex når vi har lyst , ikke fordi vi må..

Nå i det siste sliter mannen litt.. Får stadig "kramper" både her og der.. mister ereksjonen halvveis under samleie..

Dette skjer også de dagene vi har samleie utenom ELtid.

Har prøvingen ødelagt for oss? Vi har i alle år hatt det supert i senga..

Noen tips ?

Anonymkode: 23ad3...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre ikke så mange tips, er litt det samme hos oss selv om vi har prøvd "bare" halvannet år. 

Det er ikke jeg som pusher på, mest han som stresser noe voldsomt med at det ikke blir barn ut av det hele. Vanligvis har vi et veldig bra sexliv, og jeg har på et vis bare akseptert at slik er det akkurat nå. Jeg kunne gjerne tenkt meg bra sex generelt, men etter det var gått ett års tid så begynte ereksjonen å svikte osv.

Han stresser så mye at jeg tenker det er helt greit at det bare blir sånn en periode - selv om det er kjedelig.

Er det en grunn til at dere ikke er over på IVF?

Vi er igang med prosess med å få hjelp videre, og IVF står på listen snart. 

Om prøvingen tar lang tid nå også tenker jeg at vi bare må begynne fra scratch når vi enten har blitt gravide eller...tja. Jeg vet ikke helt.

Er kjipt å gå fra nyttårsraketter hver gang man har sex til stressing og manglende ereksjon/lyst. 

Jeg har kjøpt sexleketøy da :P Og vi går til samlivsterapi, noe jeg tror er fint for forholdet generelt. Kanskje det bidrar til at sexlivet kan ta seg opp igjen etterhvert fordi man har tatt vare på de andre tingene underveis.

Anonymkode: f9092...3d4

Skrevet

Har to barn fra før , og hadde en SA tidlig i år. Derfor har jeg tenkt at vi ikke har rett på noe hjelp enda. :/

*Det som nesten plager meg mest med dette er at han ikke snakker om det.. Han blir irritert når jeg tar det opp med han. Mener det har vært tilfeldig at det har skjedd osv..

TS

Anonymkode: 23ad3...ea5

Skrevet

BI har vært veldig opp og ned i prøvinga (har prøvd i ca 2,5 år, uten å lykkes). Tidvis har det vært bare stress og kjipt. For min del har det hjulpet litt å akseptere at ja, ting er som de er, og at det ikke er garantier for graviditet selv om vi skulle treffe på EL.

Så håper det bedrer seg for dere også! :-)

Anonymkode: 597c5...c5f

Skrevet

Vi har vært prøvere i snart 3 år (gjentatte SA).

For oss har det hjulpet å bare ha pliktsex de 4-5 mest aktuelle dagene og ikke ha noe "vi burde ha sex" ellers. Å ha sex "for sexens skyld men også for å bli gravide" uten å måle EL var hardt. Å måtte ha sex annenhver dag i 2 uker dreper lysten helt. 

Så nå har vi pliktsex 2-3 ganger i måneden og ellers sex når vi har lyst. Selv om det ikke alltid er ofte.  Da blir det ofte BJ der han kommer i munnen min,og sånt som overhodet ikke kan føre til barn, for at mannen ikke skal føle deg så tvunget til å produsere.

Så vi har fremdeles bra sex, bare at hyppigheten har gått ned.

Anonymkode: daa9f...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...