Piaasi Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hvordan er det å jobbe i Nokas som vekter? 😊 Søkte på en jobb der å venter spent på å få komme på intervju Altså generelt å jobbe i Nokas.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Vanskelig å svare på. Mye avhenger jo av hvilken by det er og hva slags oppdrag/kunder, sjef og områdeledere de har i akkurat den byen. Anonymkode: 355de...6eb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 I den avdelingen som stasvekter som jeg var på, så var alt et h&%/&)# kaos... Ingen mellomledere med baller til å stå opp for de ansatte på gulvet, ledere som byttet vaktplan akkurat som de ville ( ja da, fagforeningen ble innblandet uten at det hjalp), ledere som ringte fastlege til de ansatte for å snike ut info om mental helse (wtf...), elendige skift, tull med lønnskjøring, ansatte som ble utbrent, u name it... Er glad jeg fikk meg en ny jobb!!!! Skjer aldri at jeg hadde jobbet i det selskapet igjen. Aldri. Anonymkode: fa48f...21a 1
fuglekvitter__ Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I den avdelingen som stasvekter som jeg var på, så var alt et h&%/&)# kaos... Ingen mellomledere med baller til å stå opp for de ansatte på gulvet, ledere som byttet vaktplan akkurat som de ville ( ja da, fagforeningen ble innblandet uten at det hjalp), ledere som ringte fastlege til de ansatte for å snike ut info om mental helse (wtf...), elendige skift, tull med lønnskjøring, ansatte som ble utbrent, u name it... Er glad jeg fikk meg en ny jobb!!!! Skjer aldri at jeg hadde jobbet i det selskapet igjen. Aldri. Anonymkode: fa48f...21a De virker litt for bra for å være sanne i følge nettsiden de har og hvor mange temaer dekker de? Hele Norge? Det finnes nok flinke folk i Nokas sin bedrift men etter å ha lest om de virker det litt useriøst. De dekker til og med oppbevaring av penger for bedrifter sto det om de. Aldri om en bedrift med mange penger hadde vært naive nok til å overlate dette til en annen bedrift i troen om at det kunne gått bra. Men for all del... sikkert noen/flere flinke blandt de og. 😏 I programmet om Oslo S så ser man jo tydelig hvor aggressivt de kan gå frem. Men enkelte er kjempe greie så det varierer jo litt. Endret 15. oktober 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #5 Skrevet 16. oktober 2017 spør david toska Anonymkode: c3719...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #6 Skrevet 16. oktober 2017 Dritdårlig betalt Anonymkode: 503e4...a70
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #7 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg jobbet som vekter i Nokas under et arrangement. Har delte erfaringer. Svært lite opplæring/instruks, selv som helt fersk vekter. Ikke alltid opplæring var nødvendig, men en kjapp instruks hadde vært greit. Noen objekter var det ikke engang et tak å stå under eller tilgang på toalett. Ganske tøft under 12 timers vakter. Men hadde en del kjekke vakter òg, der instruksene var mye klarere. De får vel terningkast 3 fra meg utifra min erfaring. Anonymkode: 543d9...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå