Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Utfordring: lite eller ingen EL-slim under eggløsning, men EL er "bekreftet" av tester og temperaturmåling. Jeg finner forskjellig info. hvor noen mener at EL-slim er avgjørende for om en blir gravid eller ikke, og noen sier at det ikke spiller noen rolle... Uansett: har dere noen tips for økt EL-slim? Jeg drikker grapefruktjuice fra mens er slutt til EL er slutt, og solvipect fra ca. 5 dager før EL, men føler ingen merkbar forskjell...

SÅ: hva er ditt tips for mer EL-slim? :engel:

Det er godt mulig at der finnes tråder om dette, men jeg fant ingen umiddelbart. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke avgjørende i det hele tatt. Det er helt individuelt om man har EL-slim eller ikke. Ikke stress med det.

Før jeg fikk sønnen min hadde jeg ikke noe tegn til EL-slim. Etter jeg fikk mensen tilbake etter fødsel så har jeg rikelig med slim, men nå sliter vi med å lage nummer 2. 

Anonymkode: eacc2...920

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke avgjørende i det hele tatt. Det er helt individuelt om man har EL-slim eller ikke. Ikke stress med det.

Før jeg fikk sønnen min hadde jeg ikke noe tegn til EL-slim. Etter jeg fikk mensen tilbake etter fødsel så har jeg rikelig med slim, men nå sliter vi med å lage nummer 2. 

Anonymkode: eacc2...920

Takk for svar! Godt å høre at det ikke nødvendigvis er avgjørende :) masse lykke til med nr 2!

Skrevet

Som en som både har sykluser med rikelig EL-slim og noen som er helt tørre, så er mitt tips egentlig å gå med lyse truser. Er det én ting jeg har erfart meg er det å sjekke etter den lille knappenålsblødningen som kan oppstå rundt EL. Jeg får den, men legger kun merke til den om undertøyet er lyst. I tillegg sjekker jeg hver gang jeg er på do (rundt EL) om utfloden har eggehvite-konsistens. EL-slim som blir liggende lenge i trusa blir seende ut som vanlig utflod.

Anonymkode: 88548...881

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som en som både har sykluser med rikelig EL-slim og noen som er helt tørre, så er mitt tips egentlig å gå med lyse truser. Er det én ting jeg har erfart meg er det å sjekke etter den lille knappenålsblødningen som kan oppstå rundt EL. Jeg får den, men legger kun merke til den om undertøyet er lyst. I tillegg sjekker jeg hver gang jeg er på do (rundt EL) om utfloden har eggehvite-konsistens. EL-slim som blir liggende lenge i trusa blir seende ut som vanlig utflod.

Anonymkode: 88548...881

Takk for svar! :) Da blir det lyse truser og "grundigere" undersøkelser her i gården :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...