AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Selv 3, nesten 4 år siden brudd så sender han meldinger i ny og ne. I starten, før er året etter det ble slutt var han bare plagsom så jeg blokkerte nummeret hans. Men jeg har jevnlig byttet telefon og husker ikke nummeret hans i hodet så jeg får jo ikke blokkert det med en gang med ny telefon heller. For en måneds tid siden så var det noe om en apple konto, jeg har aldri hatt apple konto så skjønte ikke helt hva han mente med at en av mine gamle mail adresser var på dette. Kanskje han i løpet av forholdet opprettet noe i min mail? Jeg aner ikke. Svarte bare ok. Så var det nå for en ukes tid siden at han var innom en leilighet jeg bodde i for 2 år siden 😅 bare for å fortelle meg at han var der. Han er i nytt forhold og har vært det i all den tid siden det ble slutt. Jeg er også i et nytt forhold, vi var vært sammen i 2 år. Jeg og eks var sammen i nesten 5 år og det var ikke noe bra forhold på noen måte da han hadde ekstreme kontroll behov. Både ovenfor maten jeg skulle spise, hva jeg skulle veie, hva jeg trente, hvem jeg var med og ikke minst hvor jeg var. En periode etter det ble slutt mellom oss, jeg dro, så gikk han fort inn i et nytt forhold. Men i løpet av de første 6-12 mnd inn i forholdet deres begynte han å prøve seg på meg. Han kunne droppe henne på et blunk bare jeg ga han en ny sjanse. Dette var noe jeg gikk til henne med, så blokkerte jeg han. Hun beskyldte meg for å ville ødelegge mellom de og trodde ikke på meg. Rett etter den gangen han tok kontakt angående apple-konto så sjekket jeg på facebook, litt lett stalking. Ja de var fremdeles sammen, hun hadde nettopp dratt på utenlandstur og de hadde kjøpt seg hus. Så skjønner ikke helt at han kontaktet meg over en filleting. For en ukes tid siden da han tok kontakt med siste tingen, at han var i en leilighet jeg bodde i for flere år siden så sjekket jeg opp igjen. Da hadde hun blokkert meg. Tilfeldighet? Skjønner meg ikke på denne eksen! Han gir jo aldri helt slipp. Han er ikke irriterende masete lengre, før kunne han sende melding med "møtte deg på veien nå, hvorfor hilste du ikke" nesten daglig. Så sånnsett ser jeg ikke på han som masete, men han bare må ta kontakt! Så når samboeren min kommer hjem så nevner jeg alltid for han at nå har jeg fått en melding igjen. Det er så merkelig. Noen ganger i halvåret selv 3 år forbi! Noen andre som har gjort noe lignende og kan forklare meg Anonymkode: 2aa81...c14
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Opplevde det samme med min eks. Det er nå 4 år siden det ble slutt og jeg fikk sist melding av han i sommer. Slutt å svar han, eller gi han først en ordentlig beskjed om at du ikke ønsker kontakt eller at han skal være en del av livet ditt på noen måte. Dette fungerte ikke for meg, men hos meg gikk han til slutt lei av å bli oversett tror jeg. Du kan jo også lagre nummeret hans, slik at du kan blokkere han med en gang du får ny telefon. Anonymkode: 7a032...930
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det samme med min eks. Det er nå 4 år siden det ble slutt og jeg fikk sist melding av han i sommer. Slutt å svar han, eller gi han først en ordentlig beskjed om at du ikke ønsker kontakt eller at han skal være en del av livet ditt på noen måte. Dette fungerte ikke for meg, men hos meg gikk han til slutt lei av å bli oversett tror jeg. Du kan jo også lagre nummeret hans, slik at du kan blokkere han med en gang du får ny telefon. Anonymkode: 7a032...930 Da han var sinnsykt irriterende første året så sa jeg tydelig ifra først én gang. Så gikk det til andre året hvor han faktisk ble verre, da fikk hm advarsel av politiet for oppførselen sin. Da ikke det hjalp heller så sladret jeg til moren hans. Da var det stille i tre mnd før det kom noe nytt. Flere av gangene gjaldt det rydding, at han hadde funnet ting som var mine og jeg måtte komme og hente. Den ene gangen sto en eske utenfor døren hans med navnet mitt på, oppklippet papir inni!! Flere andre ganger så hadde han mine ting, men glemte alltid å dra innom. Fikk tingene mine etter 2 år. Men selv noen måneder etter dette dukket vist opp flere ting som var mine. For å slippe å møte på han ba jeg han legge det igjen hos en venn han kjører forbi hver dag. Da foreslo han å kaste det ut vindu av bilen i fart slik at det kanskje havnet ved postkassene til denne vennen. Denne vennen er en voksen og bekjent av faren hans så jeg så ikke det som et problem å bare legge igjen noe på trappa der. Jeg ba han tilslutt om å kaste tingene og hvis det skulle dukke opp mer så kast det for jeg ønsker ikke å ha kontakt med deg. Anonymkode: 2aa81...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå