Gå til innhold

Kan formfulle folk bruke denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En potetsekk er jo ganske formløs, så om du har timeglassfigur blir det vel ikke noe problem. 

Skrevet

For meg ser det ut som en svært lite tilgivende kjole som vil sladre om hver minste skavanke, men slik du fremstiller kroppen din tror jeg du vil se smashing ut som slank med brede hofter og store pupper! Bare husk at den kanskje vil bli litt kort med stort puppestell

• Liker 3
Skrevet

Hva har hun modellen (som har kjolen på) gjort med leppene sine? :ohmy:

Anonymkode: 4fe0d...6b4

• Liker 5
Skrevet

Har du en fin kropp er den fin, men er man formfull som i litt mage osv, vil den jo avsløre absolutt alt. 

Anonymkode: 40359...9bf

Skrevet

Med rett størrelse, vil denne sitte pent basert på hvordan du beskriver deg selv. Bare husk at pupper og rumpe kan dra kjolen mer opp en på bildet (been there done that!) :)

Skrevet

Ts her :)

Har vel litt sånn skinnyfat mage og litt lovehandles. Midjen er derimot smal i forhold til resten av kroppen, men er redd jeg er for bred rundt hoftene, slik at kjolen strekkes ut nede og bare blir hengende slapt rundt midjen? Da blir jeg ihvertfall seende ut som en potetsekk, men kanskje hold in-truse gjør susen?

Anonymkode: ec700...269

Gjest Ingenting2
Skrevet

Formfull er et særdeles misbrukt ord syns jeg. Så umulig å si. Det brukes gjerne av de som rett og slett er poteter i fasongen også. 

Jeg er ganske rett i fasongen, så denne kjolen ville vært ok på meg. Syns den ble for kort bare. Rumpa mi ville gjort denne kjolen til en genser. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har hun modellen (som har kjolen på) gjort med leppene sine? :ohmy:

Anonymkode: 4fe0d...6b4

Det ser ut som noen har slått henne på munnen. Håper ikke hun har en slem kjæreste :( 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, canacas skrev:

Formfull er et særdeles misbrukt ord syns jeg. Så umulig å si. Det brukes gjerne av de som rett og slett er poteter i fasongen også. 

Enig. 

Anonymkode: 51b40...8e7

Skrevet

Jeg tror den vil bli for kort om man har litt ekstra. Når jeg la på meg og fikk større hofter og rumpe begynte alle kjolene mine i den lengden å skli oppover, også så løse kjoler som denne er i bena. 

Anonymkode: 427d3...9be

Skrevet

Om kjolen blir for kort, kommer vel an på hvor høy du er, TS. Modeller er gjerne høye, så om du har gjenomsnittshøyde (167), eller lavere, kan det gå bra. 

Skrevet

Jeg tenker at hvis du er bred over hoftene og puppene ift til midjen, så vil kjolen bli veldig løs i midjen? Men hvis den i steden fremhever formene, så vil det jo bli veldig fint!

Tror du bare må prøve :)

Anonymkode: 932f6...e37

Skrevet
15 timer siden, Perelandra skrev:

Det ser ut som noen har slått henne på munnen. Håper ikke hun har en slem kjæreste :( 

Er nok falske lepper det der 

Anonymkode: 71c40...ece

Skrevet

Denne kjolen kjøpte jeg for ett par år siden i svart, og jeg har brukt den bare en gang. Er 173, slank med bede hofter og svært smal midje, men denne ble veldig vid rundt livet mitt, i tillegg ble den kort. Stoffet er heller ikke noe fint, veldig gjennomsiktig. Ser veldig billig ut. 

:) 

Anonymkode: 7adc2...0f5

Skrevet
15 hours ago, Hulderen said:

Om kjolen blir for kort, kommer vel an på hvor høy du er, TS. Modeller er gjerne høye, så om du har gjenomsnittshøyde (167), eller lavere, kan det gå bra. 

Modellen er ikke spesielt høy. Bare 173 cm.

Anonymkode: 0f944...430

Skrevet

Takk for svar, dere :) Bare slår til og kjøper den jeg, i verste fall kan jeg jo bare sende den tilbake.

Anonymkode: ec700...269

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok falske lepper det der 

Anonymkode: 71c40...ece

Jupp, såkalte fylte lepper..

Anonymkode: d9169...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...