AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Vi datet i 6 måneder og det ble egentlig ikke en ordentlig avslutning, jeg bare antok at han mistet interessen/dumpet meg, uten at jeg egentlig er sikker på hva som skjedde eller hvorfor. Det føltes litt brått, men mulig det ikke var det. Ønsker gjerne å vite. Prøvde å starte en samtale om det men fikk ikke noe særlig respons som ga noe svar, så jeg antok i stedet og lot være å ta kontakt igjen, tenker det er mulig at han har tenkt det samme som meg her. Når jeg skriver det ned her nå så synes jeg det kan virke barnslig og at kommunikasjonen mellom oss virker helt håpløs, men det har det ikke vært, vi har vært veldig åpne ovenfor hverandre. Det ble nok bare litt surr her, i alle fall for min del å forstå. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er en måned siden det ble "slutt". Jeg klarer ikke slutte å tenke på han og vil så gjerne være med han igjen. For en uke siden ba han seg selv hjem til meg, men det ble ikke noe av (forståelig grunn, uten at jeg vil gå i detaljer på det). Han planla ikke en annen dag eller noe sånt, men det er også vanlig fra hans side, så vanskelig for meg å lese om det faktisk var noen reell interesse av å se meg fra hans side. Har derfor latt være igjen å ta kontakt for å se om han viser interesse igjen, men jeg verker nesten etter å sende han en melding.. Savner han. Men han tar ikke kontakt igjen. Jeg håper jo på at han tenker samme som meg, antar at jeg er ferdig med han, og at det ikke er fordi han er ferdig med meg.. Skjønner at jeg ikke tenker helt klart her nå. Hva gjør man i en slik situasjon? Hver gang det plinger i telefonen kjenner jeg hjertet hoppe litt, håper det er han og kjenner en liten skuffelse når det ikke er det. Er nok fortsatt forelsket i han. Ønsker så gjerne en sjanse til. Ble så forvirret når han ba seg selv til meg forrige uke. Da var det og jeg som tok kontakten først med han. Skal jeg bare fortsette å la være å ta kontakt, fortsette å prøve og bli ferdig med følelsene jeg har for han? Eller skal jeg prøve og se om det kan være en sjanse igjen der? Når jeg tenker over det så var det jo det jeg prøvde forrige uke, å se om det kunne være noe der. Og det virket det absolutt som det var, med mindre han bare prøvde å være hyggelig.. Men det virker ikke helt som han. Anonymkode: e7ed5...d43
sol87 Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi datet i 6 måneder og det ble egentlig ikke en ordentlig avslutning, jeg bare antok at han mistet interessen/dumpet meg, uten at jeg egentlig er sikker på hva som skjedde eller hvorfor. Det føltes litt brått, men mulig det ikke var det. Ønsker gjerne å vite. Prøvde å starte en samtale om det men fikk ikke noe særlig respons som ga noe svar, så jeg antok i stedet og lot være å ta kontakt igjen, tenker det er mulig at han har tenkt det samme som meg her. Når jeg skriver det ned her nå så synes jeg det kan virke barnslig og at kommunikasjonen mellom oss virker helt håpløs, men det har det ikke vært, vi har vært veldig åpne ovenfor hverandre. Det ble nok bare litt surr her, i alle fall for min del å forstå. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det er en måned siden det ble "slutt". Jeg klarer ikke slutte å tenke på han og vil så gjerne være med han igjen. For en uke siden ba han seg selv hjem til meg, men det ble ikke noe av (forståelig grunn, uten at jeg vil gå i detaljer på det). Han planla ikke en annen dag eller noe sånt, men det er også vanlig fra hans side, så vanskelig for meg å lese om det faktisk var noen reell interesse av å se meg fra hans side. Har derfor latt være igjen å ta kontakt for å se om han viser interesse igjen, men jeg verker nesten etter å sende han en melding.. Savner han. Men han tar ikke kontakt igjen. Jeg håper jo på at han tenker samme som meg, antar at jeg er ferdig med han, og at det ikke er fordi han er ferdig med meg.. Skjønner at jeg ikke tenker helt klart her nå. Hva gjør man i en slik situasjon? Hver gang det plinger i telefonen kjenner jeg hjertet hoppe litt, håper det er han og kjenner en liten skuffelse når det ikke er det. Er nok fortsatt forelsket i han. Ønsker så gjerne en sjanse til. Ble så forvirret når han ba seg selv til meg forrige uke. Da var det og jeg som tok kontakten først med han. Skal jeg bare fortsette å la være å ta kontakt, fortsette å prøve og bli ferdig med følelsene jeg har for han? Eller skal jeg prøve og se om det kan være en sjanse igjen der? Når jeg tenker over det så var det jo det jeg prøvde forrige uke, å se om det kunne være noe der. Og det virket det absolutt som det var, med mindre han bare prøvde å være hyggelig.. Men det virker ikke helt som han. Anonymkode: e7ed5...d43 Det virker som om du har behov for en avslutning (hvis det skulle vise seg bombesikkert at det ikke kan bli noe mer). Prøv å avtal et nytt møte med ham på et nøytralt sted der begge har "fluktmuligheter" om det skulle bli trist og vanskelig. Få snakket ut med hverandre. I beste fall har dere begge gått rundt og trodd at den andre ikke vil noe mer, i verste fall får du avsluttet det hele skikkelig og en mulighet til å komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 Tror dere bare hadde et puleforhold jeg, og at han ikke hadde intensjoner om å bli noe seriøst med deg. Ellers hadde han ikke data deg i 6 måneder, da hadde du vært dama hans for 3-4 måneder siden! Du har prøvd å starte en samtale i ettertid men fikk ikke noe særlig respons, og da viser han jo ikke noe respekt for deg eller at han har lyst til å snakke med deg. Tror du bare må akseptere at det ikke blei dere. Det værste er de to første månedene, og om et halvt år så har du glemt han Anonymkode: 394c7...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå