AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Og hvorfor? Anonymkode: 2a14f...405
Mari Y Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Meny og Coop Mega, fordi de har stort utvalg 1
Tyrk40 Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Meny syns jeg er bra,og det samme med Ultra og Obs..Store butikker med masse utvalg..Men bortsett fra på Obs kan det være litt dyrt(men bra kvalitet på masse).. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Generelt: det er morsomt å av og til handle på de butikkene som har større utvalg enn vanlig og bra ferskvaredisk, men pga prisene og avstand så er det ikke det jeg foretrekker til daglig. På hjemstedet er Kiwi favoritten. Butikken er delikat, ren, lys, luftig og ryddig. De ansatte er blide og hjelpsomme, og prisene er gode. Alt unntatt pris er i skarp kontrast til min lokale Rema. På vei til hytta er det også en Kiwi og en Rema å velge mellom i nærheten. På det stedet er det Rema som er favoritten. Det kan altså variere fra butikk til butikk, og er ikke avhengig av kjede. For meg er det hvor ryddig, innbydende og lett det er å finne fram, samt hvordan de ansatte møter meg, som gjør utslaget. Anonymkode: 1a0e4...956
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 Uten tvil: Meny. Og i det siste er de også blitt veldig bra på å ha gode tilbud. Utvalg, utvalg og utvalg. Det er viktigst for meg. Anonymkode: 412d9...d1c 1
Husholdning1 Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Rema. De er fortsatt billigst og har det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå