88Kris Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hei. Er det flere som tenner på å onanere ute i det offentlige rom? (Selvsagt da litt gjemt, samtidig at man er offentlig hvis dere skjønner) Liker å være naken i skogen og onanere f.eks. Eller sitte bakerst i en buss, i ett rom og lignende å onanere. Er dette normalt eller er det bare meg?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Sikkert normalt hvis du er for deg selv. Men hadde jeg gått på tur alene og møtt på en mann som onanerte på en øde plass i en skog så hadde jeg nok blitt redd og lurt på om han var farlig.... Anonymkode: 1b142...30d 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 54 minutter siden, 88Kris skrev: Hei. Er det flere som tenner på å onanere ute i det offentlige rom? (Selvsagt da litt gjemt, samtidig at man er offentlig hvis dere skjønner) Liker å være naken i skogen og onanere f.eks. Eller sitte bakerst i en buss, i ett rom og lignende å onanere. Er dette normalt eller er det bare meg? PervoKris? Anonymkode: e39fa...54b 1
Mithrandates Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 1 hour ago, 88Kris said: Er det flere som tenner på å onanere ute i det offentlige rom? (Selvsagt da litt gjemt, samtidig at man er offentlig hvis dere skjønner) Nja, å sitte i solsteiken en plass om sommeren og bare ta seg en jager uten å risikere å bli sett er vel greit? Er det derimot det der at du kan bli sett som tenner, da er du nok litt pervers. Og det kan være at det blir en negativ opplevelse for både deg og andre, om du blir ferska.
88Kris Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: PervoKris? Anonymkode: e39fa...54b Fullt mulig det. Men er så klart veldig forsiktig
88Kris Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2017 13 minutter siden, Mithrandates skrev: Nja, å sitte i solsteiken en plass om sommeren og bare ta seg en jager uten å risikere å bli sett er vel greit? Er det derimot det der at du kan bli sett som tenner, da er du nok litt pervers. Og det kan være at det blir en negativ opplevelse for både deg og andre, om du blir ferska. Er vell mest det å bære være ute i fint vær. Tanken på å bli oppdaget er litt pirrende. Men er ikke sånn at jeg vil det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Tror det finnes en ekshibisjonist i de fleste av oss, også mange kvinnfolk, og da snakker jeg av erfaring. Faktisk har jeg opplevd kvinner bli ekstra opphisset hvis de tror/innbiller seg at noen kan se vi har sex. Da gjelder nok det samme når de onanerer også, selv om ingen vil innrømme det. Anonymkode: bb637...8a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå