Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi foreldre har begge jobber som krever mye, så helgene er på en måte litt hellige for oss. Det er da i kan være sammen som familie, bruke tid på barna, kose oss, finne på ting vi ellers ikke kan gjøre. Vedlikehold av hus, bil og hytte må også gjøres og får best tid da. 

Meeeeen... når jeg som mor blir syk i helgen, er det som livet stopper opp for far. Han gjør ingenting! Altså, han lager mat, men gjør ingenting mer. Så han og barna er inne og sløver hele helgen, finner ikke på noe eller gjør noe av aktiviteter. Planen var kino eller svømmehall på lørdag, dekkskifte, vedlikehold av hage, og gå tur i fjellet søndag. Ingenting er gjort. Og det har ingenting å si, annet enn at det er synd for barna.

det som jeg reagerer på (uten å si det) er at far virker så sint og sur i måte å være på. Finner ikke på ting inne når det gjelder lek, spill eller noe med barna og snakker lite. Han slenger med dører og spiser før vi rekker å smøre en skive. 

Barna er små, jeg er gravid og når jeg i tillegg ligger rett ut med feber osv, så er det lite jeg kan gjøre for barna.

Noen tips?

Anonymkode: 4c396...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Det er vel ikke så farlig med en helg noe ikke blir gjort? Hvis barna var lovt aktivitet,så er det dårlig å ikke holde det da,og at han er sur og smeller med dører er jo langt fra ok  Hva er han sur for?

Syns det har vært noen tråder nå med menn som ikke gjør ting og er sure.. Skulle nesten tro det var høstdepresjon ute og gikk. De bør jo ta vare på ungene da,når mor er i dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt til han at han må ta med seg ungene ut og finne på noe. Rett og slett. Jeg har en mann som hadde respektert det. Spørsmålet et om du har det og om du godtar det eller setter foten ned. 

Anonymkode: 25df4...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke ha f.eks. annenhver helg som hvile helg og aktiv helg. Altså bytte på, sånn at dere kan hvile ut også. 

Anonymkode: 4d16d...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...