AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Del. Pris er ikke viktig. Du bør ha sensitiv hud. Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 REN Evercalm global protection! Jeg har tørr og sensitiv hud med tendens til å få eksem. Det eneste jeg har å utsette på denne er at den kunne ha gitt enda mer fukt, spesielt på vinterstid, men ellers er den veldig god! Prisen er litt voldsom men man finner den ofte til nedsatt pris både på nett og når apotekene har kampanjer. Jeg har også funnet ut at gode kremer fra sør-koreanske merker fungerer fint. Jeg bruker nå Mizon barriere krem (brun krukke) og den er helt nydelig. Den lukter litt 80-talls kjerringparfyme men lukten forsvinner ganske greit og man får myk og god hud. Anonymkode: dbc21...f08
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: REN Evercalm global protection! Jeg har tørr og sensitiv hud med tendens til å få eksem. Det eneste jeg har å utsette på denne er at den kunne ha gitt enda mer fukt, spesielt på vinterstid, men ellers er den veldig god! Prisen er litt voldsom men man finner den ofte til nedsatt pris både på nett og når apotekene har kampanjer. Jeg har også funnet ut at gode kremer fra sør-koreanske merker fungerer fint. Jeg bruker nå Mizon barriere krem (brun krukke) og den er helt nydelig. Den lukter litt 80-talls kjerringparfyme men lukten forsvinner ganske greit og man får myk og god hud. Anonymkode: dbc21...f08 Takk takk! Den siste der, er det ebay du kjøper fra? Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, FruMoosen skrev: Vossabia Ringblomstsalve Hva er så bra med den da? Anonymkode: ba3e1...83c
Olava Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg bare skriver fordi jeg sliter med det samme, og vil følge tråden her kan også oppdatere deg om jeg finner noe som virker, men har opplevd at huden ikke reagerer før jeg har brukt produktet i +/- 4 uker, så det tar litt tid å virkelig vite om man har funnet vidunderproduktet eller ikke.
FruMoosen Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Universalsalve for hele kroppen. Kjempeeffektiv ved eksem, atopisk eksem, tørr og irritert hud, kviser, rosacea og andre hudproblem. Kun natulige indredienser. Har brukt den selv og på barna mine, samt anbefalt den til andre og er kjempefornøyd. Til og med enkelte fastleger skriver denne ut til pasienter med hudproblemer! Aldri mer hudproblemer med denne hos meg, mine barn og venner etter vi begynte med denne. Kjempedrøy er den også!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Akkurat nå, FruMoosen skrev: Universalsalve for hele kroppen. Kjempeeffektiv ved eksem, atopisk eksem, tørr og irritert hud, kviser, rosacea og andre hudproblem. Kun natulige indredienser. Har brukt den selv og på barna mine, samt anbefalt den til andre og er kjempefornøyd. Til og med enkelte fastleger skriver denne ut til pasienter med hudproblemer! Aldri mer hudproblemer med denne hos meg, mine barn og venner etter vi begynte med denne. Kjempedrøy er den også! Hmm, interessant. Hvor handler du den? Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 2 minutter siden, FruMoosen skrev: https://vossabia.no/nettbutikk/ Er dette reklamering? Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #11 Skrevet 15. oktober 2017 http://www.ebay.com/itm/252966376918 Du finner ikke et bedre produkt. Anonymkode: ba3e1...83c
FruMoosen Skrevet 15. oktober 2017 #12 Skrevet 15. oktober 2017 Du får nå tenke hva du vil. Reklamere gjerne for noe som fungerer, var det ikke noe som hjalp du spurte etter?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #13 Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Del. Pris er ikke viktig. Du bør ha sensitiv hud. Anonymkode: ba3e1...83c http://no.feelunique.com/search?csf=true&q=Posay&go= bruker ulike kremer fra den serien. Finnes også på apoteket. Anonymkode: d1f53...11f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #14 Skrevet 15. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.ebay.com/itm/252966376918 Du finner ikke et bedre produkt. Anonymkode: ba3e1...83c Og kjøp apple cider ved siden av. Helt fantastisk. Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #15 Skrevet 15. oktober 2017 53 minutter siden, FruMoosen skrev: Universalsalve for hele kroppen. Kjempeeffektiv ved eksem, atopisk eksem, tørr og irritert hud, kviser, rosacea og andre hudproblem. Kun natulige indredienser. Har brukt den selv og på barna mine, samt anbefalt den til andre og er kjempefornøyd. Til og med enkelte fastleger skriver denne ut til pasienter med hudproblemer! Aldri mer hudproblemer med denne hos meg, mine barn og venner etter vi begynte med denne. Kjempedrøy er den også! Noen reagerer på denne da. Jeg gjør det. Nå tåler jeg ingenting, så eneste kremen jeg har funnet er locobase. Selv om det er en fet krem, så har jeg så tørr hud at den trekker fort inn. Anonymkode: 01a9d...088
vimsefrøken Skrevet 15. oktober 2017 #16 Skrevet 15. oktober 2017 Den beste kremen jeg har prøvd for rød sensitiv hus er Matis Delicate. Den serien er utviklet for sensitiv hud, og er ett must for meg i høst og vintersesongen. Hele serien er egentlig super for oss med rød sensitiv hud, så jeg anbefaler virkelig ansiktsmasken som roer huden og Lime blissom lotion (toner) også.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #18 Skrevet 15. oktober 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen reagerer på denne da. Jeg gjør det. Nå tåler jeg ingenting, så eneste kremen jeg har funnet er locobase. Selv om det er en fet krem, så har jeg så tørr hud at den trekker fort inn. Anonymkode: 01a9d...088 Er locobase bra? Funker den på tørrhet? Anonymkode: ba3e1...83c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #19 Skrevet 15. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Del. Pris er ikke viktig. Du bør ha sensitiv hud. Anonymkode: ba3e1...83c Perlekrem.no Brukte kanebo før, men har nå helt gått over til perlekrem, billigere, og huden er ikke så glinsete, men får den fuktigheten den trenger. Jeg reagerer raskt på ulike kremer. Anonymkode: 06a35...bb3
Gjest lolle Skrevet 16. oktober 2017 #20 Skrevet 16. oktober 2017 Jeg har litt lik din hud, og bruker en mix av Elixir, Matis Delicate, Elixabeth Arden Pro, og Dr.Schrammek produkter. Ganske dyrt da, men det er ordentlig gode produkter som min hudpleier har satt sammen for meg etter hudanalyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå