AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg er 21 år, student, lav og feit. Til vanlig går jeg i ulike typer jeans, men jeg føler at jeg virkelig mangler et par med finere bukser. Men når jeg feks er i butikken og skal prøve et par med dressbukser eller lignende, så blir det bare kjempestygt, fordi jeg ser alt for ung ut til å gå med det, og det ser bare utrolig teit ut når jeg er så lav som jeg er. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å finne et par som faktisk passer og er fine.. Jeg studerer til et yrke der det er påkrevd med en finere kleskode, og skal etterhvert ha praksis og må da kle meg skikkelig. Jeg har ikke råd til å gå i en butikk der det koster 1000 kr buksa for å finne ei som passer skikkelig eller sånn. Noen tips? Anonymkode: fe7b6...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #2 Skrevet 16. oktober 2017 De har mange fine på nelly og zalando! Hvis du ser under merkene Only og Vila er det mange fine til lave priser! Jeg er også 21 år, syntes det så litt "voksent" ut i begynnelsen, men synes at de er veldig fine. Anonymkode: bee65...077
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #3 Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De har mange fine på nelly og zalando! Hvis du ser under merkene Only og Vila er det mange fine til lave priser! Jeg er også 21 år, syntes det så litt "voksent" ut i begynnelsen, men synes at de er veldig fine. Anonymkode: bee65...077 Ja, finner jo en del på nettet, men problemet er at da får jeg jo ikke prøvd de. Vet at Zalando har gratis retur, men jeg vil helst se buksene og prøve i butikk først. Og buksene må egentlig ha størrelse for både lengde og vidde, for hvis ikke vil den enten bli alt for lang, eller så får jeg den ikke på. Anonymkode: fe7b6...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå