AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Hadde planer idag om å komme på besøk hos en kamerat, men vet nå at han skal reise videre idag og det blir dermed ikke så mye tid jeg kan være der, en drøy time kanskje. Og jeg har til sammen en time kjøring tur-retur. Føler meg så frekk om jeg avlyser for å ta det en annen dag, men så synes jeg det blir mye "mas" for meg å kjøre lang og bli der en kort stund mens de kanskje pakker og gjør seg klar til å dra.. Er det frekt av meg å avlyse? Anonymkode: 2c355...8ae
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Nei det er ikke frekt. Si det som det er bare «hei, det blir litt hektisk i dag siden du skal avgårde, kan vi møtes en annen dag?» Anonymkode: f3f34...898
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Kan jo ikke være noe kjekt å ha besøk når en er på vei ut døren, så han blir sikkert bare lettet av at du melder avbud. Regner med at han ikke visste han skulle reise da dere avtalte besøket. Anonymkode: 97cab...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå