AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 For 7 dager siden tok jeg pregnyl 10000 for første gang. Lest mye om det på nettet, og ser at mange tester ut sprøyta for å vite når en kan stole på resultatet. Jeg testet fredag, i går og i dag, på morgenurin. Men, streken min blir ikke svakere men sterkere? Gyn sa at den skulle være borte etter 10 dager. Noen som har erfaring med bruk av pregnyl som kan dele hva dere opplevde? Når var det helt ute? Når ble testene svakere? Anonymkode: f9117...fdd
Illy Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Jeg har ikke brukt Pregnyl, men Ovitrelle som også er en eggløsningssprøyte med hcg. Den skal også være ute etter 10 dager. Vet du når du hadde eggløsning? Det skal egentlig skje ca. 48 timer etter sprøyta, og i så fall er det for tidlig for at en graviditet kan slå ut på testene nå. Men de skal ikke kunne bli sterkere igjen på andre måter heller. Kan det være at du hadde eggløsning før du tok sprøyta? Hos meg har streken forsvunnet etter rundt 10 dager, og den ble svakere og svakere fram til det. Da jeg ble gravid forsvant streken aldri helt, og den begynte å bli sterkere igjen 8 dager etter uttak ved ivf (som tilsvarer eggløsning), og det var 10 dager etter sprøyta. Endret 15. oktober 2017 av Illy
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 6 minutter siden, Illy skrev: Jeg har ikke brukt Pregnyl, men Ovitrelle som også er en eggløsningssprøyte med hcg. Den skal også være ute etter 10 dager. Vet du når du hadde eggløsning? Det skal egentlig skje ca. 48 timer etter sprøyta, og i så fall er det for tidlig for at en graviditet kan slå ut på testene nå. Men de skal ikke kunne bli sterkere igjen på andre måter heller. Kan det være at du hadde eggløsning før du tok sprøyta? Hos meg har streken forsvunnet etter rundt 10 dager, og den ble svakere og svakere fram til det. Da jeg ble gravid forsvant streken aldri helt, og den begynte å bli sterkere igjen 8 dager etter uttak ved ivf (som tilsvarer eggløsning), og det var 10 dager etter sprøyta. Takk for svar😊 Eggløsningen (tror jeg) var tirsdag. Var hos gyn fredagen før jeg tok sprøyta, og det var hun som sa når jeg skulle sette den. Det er jo garantert pregnylen, for det er alt for tidlig for graviditet. Legger ved bilde. Testene er tatt på morgenurin. Anonymkode: f9117...fdd
Illy Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Det ser ut som de blir sterkere, hvis den øverste er eldst, ja. Det er litt merkelig. Men jeg har tatt litt for mange slike strimmeltester på rad, og sett at det kan være forskjellig mengde fargestoff i dem. De er nok egentlig ikke ment for å sammenligne fra dag til dag. Hvis eggløsning faktisk var tirsdag så er det jo for tidlig, men håper at testene dine snart blir enda sterkere!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Skrevet 15. oktober 2017 8 minutter siden, Illy skrev: Det ser ut som de blir sterkere, hvis den øverste er eldst, ja. Det er litt merkelig. Men jeg har tatt litt for mange slike strimmeltester på rad, og sett at det kan være forskjellig mengde fargestoff i dem. De er nok egentlig ikke ment for å sammenligne fra dag til dag. Hvis eggløsning faktisk var tirsdag så er det jo for tidlig, men håper at testene dine snart blir enda sterkere! Øverste er fredag, midten er lørdag, siste i dag. Nei, man skal ikke sammenligne, sant det. Men, blir litt sånn når man tester ut sprøyta😛 Den har ikke blitt svakere ihvertfall. Men men, får bare smøre meg med tålmodighet. Får man graviditetssymptomer av slike sprøyter siden de inneholder hcg? Anonymkode: f9117...fdd
Illy Skrevet 15. oktober 2017 #6 Skrevet 15. oktober 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øverste er fredag, midten er lørdag, siste i dag. Nei, man skal ikke sammenligne, sant det. Men, blir litt sånn når man tester ut sprøyta😛 Den har ikke blitt svakere ihvertfall. Men men, får bare smøre meg med tålmodighet. Får man graviditetssymptomer av slike sprøyter siden de inneholder hcg? Anonymkode: f9117...fdd Jeg skjønner veldig godt at du sammenligner altså, jeg tok en test hver dag nå sist, selv om jeg visste godt at det ikke var lurt. Man kan få graviditetssymtomer av de sprøytene, men de forsvinner også gradvis. Jeg har ikke merket så mye til det, bortsett fra at jeg fikk litt ømme pupper noen av gangene (har tatt sju eller åtte slike sprøyter). Andre kjenner visst en god del, men det bør forsvinne før det har gått ti dager, for da er det veldig lite hcg igjen i kroppen.
Illy Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Forresten så vet jeg ikke hvor sensitive testene dine er, men mine var mye svakere enn det der 7 dager etter sprøyta. De slo ut på 25 mIU/ml, men det er enkelte strimler som er følsomme for 10 mIU/ml også.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Skrevet 15. oktober 2017 Akkurat nå, Illy skrev: Forresten så vet jeg ikke hvor sensitive testene dine er, men mine var mye svakere enn det der 7 dager etter sprøyta. De slo ut på 25 mIU/ml, men det er enkelte strimler som er følsomme for 10 mIU/ml også. Det er vanlige tester på 25, kjøper aldri de sensitive. Tusen takk for svar. Jeg får bare teste tålmodigheten min, så får jeg håpe dette virker😊 Anonymkode: f9117...fdd
Illy Skrevet 15. oktober 2017 #9 Skrevet 15. oktober 2017 Det er litt rart! Nesten så jeg holder en knapp på at du hadde eggløsning før du satte sprøyta, men det skal vel en god del til siden gyn sjekket og ga deg tidspunkt. Masse lykke til i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #10 Skrevet 15. oktober 2017 21 minutter siden, Illy skrev: Det er litt rart! Nesten så jeg holder en knapp på at du hadde eggløsning før du satte sprøyta, men det skal vel en god del til siden gyn sjekket og ga deg tidspunkt. Masse lykke til i hvert fall! Tusen takk😁 Anonymkode: f9117...fdd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #11 Skrevet 16. oktober 2017 Om mulig, sterkere i dag, men svakere til morgenen i dag. Hadde ikke mer av de andre testene, men hadde fått tester i posten. Samme sensitivitet på begge testene, men kanskje sterkere på ettermiddagen. Skjønner ingenting jeg 8 dager siden sprøyta. Anonymkode: f9117...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå