himmeloghav Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Føler dere dere heldigere enn de som vokste opp før dere, eller synes dere det har blitt tøffere?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Det tenker jeg ikke på, men synes jeg har det veldig fint i alle fall, men det handler i grunn svært mye om egen innsats i forhold til utdanning og økonomi. Jeg opplever dog at mange på min alder har fått sydd puter under armene fra de har vært små, sånn at de ikke takler noe motgang før de griner på nesa. Jeg tror egentlig ikke det har blitt hverken lettere eller vanskeligere, men jeg tror folk i større grad lærte seg å takle motgang før. Anonymkode: b028c...20e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg føler meg heldig fordi min familie har bedre økonomi enn foreldrene mine hadde i sin oppvekst, og derfor kan de hjelpe meg med egenkapital og andre utgifter (jeg er 22 og student, så syns det er innafor). Veldig glad sosiale medier ikke var så stort hele min oppvekst, og jeg savner den tiden der alle ikke var på nett hele tiden og folk faktisk møttes i virkeligheten. Og at man ikke fikk alles "perfekte" liv slengt i trynet hver dag. Før var det bare kjendiser som var "perfekte", men nå er det liksom vanlige folk også. Og det skaper et større press. Enig i at jeg og mange andre på min alder takler motgang dårligere, men det har kanskje en sammenheng med at unges psykiske helse bare blir dårligere og dårligere? Anonymkode: d96a9...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå