Gå til innhold

Ullpysj med fot

Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt ullpysj med fot? Vet om Nøstebarn og Cosilana, men de er ikke like lett tilgjengelige for alle. Skal ønske oss til bursdag fra besteforeldre osv. Har ikke funnet på Name it eller kjedebutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joha har pysjer der føttene kan være løse eller pakkes inn ved at en fold nederst brettes rundt foten. De er greie, iallfall til de ikke altfor små barna. Det som er dumt med fast fot er jo at de da gjerne vokser ut av den langt tidligere ved at den blir for korte.

Anonymkode: 70ddb...a4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg akkurat så en blå fra Name It på petterogpia.no (til 50% rabatt. Sjekket ikke størrelsene) Ellers har Lillelam en ullpysj med fot (og det er 25% rabatt på Lillelam flere steder nå, tror jeg, blant annet barnas hus og kanskje Carmell.no, men vet ikke helt om disse stedene har akkurat denne pysjen. Men jeg tror jeg så den tidligere i dag til litt rabattert pris, men da mulig i lyserosa) 

Anonymkode: 69e0d...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joha har pysjer der føttene kan være løse eller pakkes inn ved at en fold nederst brettes rundt foten. De er greie, iallfall til de ikke altfor små barna. Det som er dumt med fast fot er jo at de da gjerne vokser ut av den langt tidligere ved at den blir for korte.

Anonymkode: 70ddb...a4c

Supert, takk! De er kanskje ikke fullt så dyre heller. Tenker at det ikke gjør noe om de vokser ut av dem, for de bruker jo sikkert bare en nå i vinter uansett. Neste vinter bruker de vel en ny størrelse i alle pysjer.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg akkurat så en blå fra Name It på petterogpia.no (til 50% rabatt. Sjekket ikke størrelsene) Ellers har Lillelam en ullpysj med fot (og det er 25% rabatt på Lillelam flere steder nå, tror jeg, blant annet barnas hus og kanskje Carmell.no, men vet ikke helt om disse stedene har akkurat denne pysjen. Men jeg tror jeg så den tidligere i dag til litt rabattert pris, men da mulig i lyserosa) 

Takk, da skal jeg sjekke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Supert, takk! De er kanskje ikke fullt så dyre heller. Tenker at det ikke gjør noe om de vokser ut av dem, for de bruker jo sikkert bare en nå i vinter uansett. Neste vinter bruker de vel en ny størrelse i alle pysjer.

Takk, da skal jeg sjekke det :)

Jeg fant dessverre ikke Lillelam-pysjen på noen av nettsidene jeg nevnte med rabattert pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fant dessverre ikke Lillelam-pysjen på noen av nettsidene jeg nevnte med rabattert pris. 

Tenkte på den fra Name it, men ser ut som det var Janus du mente. Men det er midt i blinken å ønske seg fra besteforeldre, for det selges vel på Sparkjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Geirfuglen skrev:

Tenkte på den fra Name it, men ser ut som det var Janus du mente. Men det er midt i blinken å ønske seg fra besteforeldre, for det selges vel på Sparkjøp ;)

Nei, jeg mente Name It. Janus er jeg ikke fan av, syntes ikke deres ull er like myk som andre merker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name it hadde da jeg var innom i går ihvertfall. Spørs jo hvilken størrelse du skal ha da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det bare er små størrelser. Trenger 80-86

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bestille på nett fra Nøstebarn?

Anonymkode: 612be...e4e

Usikker på om slekta får til det :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente Name It. Janus er jeg ikke fan av, syntes ikke deres ull er like myk som andre merker. 

Fant ikke med fot fra Name it der.

1 time siden, Minlillelykke skrev:

Name it hadde da jeg var innom i går ihvertfall. Spørs jo hvilken størrelse du skal ha da

Str 80-86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

Ikke ull. Men i fleece. Disse er ordentlig deilige å slakke rundt i på en søndag :)

https://www.jumpinjammerz.com/

Anonymkode: 95bbf...6dd

Takk, men prøver å unngå fleece pga mikroplast.

Takk, men skulle veldig gjerne hatt fot. Han sover fortsatt hos oss, og vi liker å ha vinduet oppe hele året. Sokker bare sparket han av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg sjekket joha. Tror det var eneste jeg fikk tak i til vår. Ellers er det vanskelig å få tak i fysisk butikk, om man ikne bor i nærheten av nøstebarn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøstebarna har jo nettbutikk, stort lettere blir det vel ikke..

Anonymkode: b386b...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hust and Claire har deilige nattiser i ull / bambus med fot som kan brettes ut når babyen vokser. Så de holder lenge. Selges på blant annet Barnas hus, og på maaaasse nettbutikker. Joha har også mye bra 😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...