Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Det ble vist mye fint undertøy, og til slutt sa damen noe om G-streng som jeg ikke fikk med meg. Noen som var mer konsentrert og fikk med seg dette?
@riel Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 G-streng er ut sa hun. Nå er det bestemorstrusa som er in. Og så sa hun at nesten ingen hadde fin rumpe i g-streng allikevel, så dropp g-strengen
Arwen Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Trusemoter bryr meg virkelig midt i ryggen Jeg liker best string og kommer til å fortsette å bruke det uansett hva folk sier. Dessuten er strusekanter stygt og boksere sitter ikke på meg.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Får vel stappe stringene i nederste skuff til de blir moderne igjen , sukk..
Suzy Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 Hurra! Endelig forsvinner de jævla stringtrusene!!! *flagger*
Pippa Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 Smaken er som baken, nemlig delt! Folk må jo få gå med det de syns er mest behagelig, og ihvertfall når det gjelder undertøy.
Arwen Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 Hurra! Endelig forsvinner de jævla stringtrusene!!! *flagger*
Malou Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 Hurra! Endelig forsvinner de jævla stringtrusene!!! *flagger* Ja død over stringtrusene! *flagger sammen med Suzy*
Annevenn Skrevet 24. januar 2005 #10 Skrevet 24. januar 2005 Ja død over stringtrusene! *flagger sammen med Suzy* Flagget er heist til topps her også! Min bakdel ser dobbelt så stor ut med g-streng, og jeg var fra meg av lykke etter å ha titta på "Sex og Singelliv" og konstatert at Carrie hadde make boxere som meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå