AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1 Skrevet 15. oktober 2017 Kan dyret deres noen kule triks? -Jeg har lært katta mi til -Sitt -High Five -Åpne døren (tidenes dårligste ting.. Dørene smeller opp til en hvertid.. Kommer hun seg da ikke inn.. Er det som en 3åring som SKAL inn.. Og en frykter nesten at håndtaket ramler av) -Jeg har også lært henne å hoppe noen fåå hinder! så nå jobber vi med rull rundt. Dette er en utekatt, men vi trener en 5-10minutter hverdag alt etter hvor engasjer og gira hun er.. Noen ganger får jeg bare "hvem tror du at duu er" blikk=p mens andre ganger kommer hun selv bort og high Fiver=) Jeg (synst selv) jeg har tidenes kuleste katt!! Såå lærevillig og smart! =) Anonymkode: b472a...97a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Hunden min kan sitt, ligg, high five, stå på to bein, bli (sitter stille til jeg sier hu kan komme). Katten kan opp på to bein, opp og sitte. Hest kan smile, riste på hodet, grave, nusse og tøyeøvelser med tegn 😅 Anonymkode: 4db7e...c43
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg går turer med katten min han bestemmer hvor langt, noen dager bare ned til postkassa, andre dager går vi 1 km. Anonymkode: 39fc8...9bd
Perelandra Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går turer med katten min han bestemmer hvor langt, noen dager bare ned til postkassa, andre dager går vi 1 km. Anonymkode: 39fc8...9bd Så koselig! Jeg gikk tur med min forrige katt. Vi bodde nær skogen, og når jeg gikk tur langs en skogsvei pleide han å følge med. Det hendte jeg fikk noen rare blikk av folk som gikk tur med hunden når jeg kom gående med kattepus. De to jeg har nå, har lært seg å ta i mot godbiter med "hendene", det vil si forpotene.
Blod Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Jeg driver og lærer mine å gå igjennom armene mine når jeg holder de sammen som en sirkel 2
Tilma Skrevet 20. oktober 2017 #6 Skrevet 20. oktober 2017 Min katt kan hoppe gjennom ringer. Sitte, ligge, high Five på kommando. Pluss han er opplært til og være med på turer. Dvs i skogen og fjellet. Så da går han løst, løper frem og tilbake fra meg. Fått mange rare blikk og kommentarer på det. Haha Vært med på snøscooter turer hvor han satt ved siden av meg og tittet litt før han la seg i fanget og sov. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #7 Skrevet 20. oktober 2017 31 minutter siden, Tilma skrev: Min katt kan hoppe gjennom ringer. Sitte, ligge, high Five på kommando. Pluss han er opplært til og være med på turer. Dvs i skogen og fjellet. Så da går han løst, løper frem og tilbake fra meg. Fått mange rare blikk og kommentarer på det. Haha Vært med på snøscooter turer hvor han satt ved siden av meg og tittet litt før han la seg i fanget og sov. Hva slags katt er det?😄 og tok det lang tid å lære den å være med på turer? Anonymkode: d859c...650
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #8 Skrevet 20. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags katt er det?😄 og tok det lang tid å lære den å være med på turer? Anonymkode: d859c...650 Min er også med å gå tur, han begynte bare å følge etter når jeg skulle på tur med hunden. Nå kommer han løpende etter oss når han ser selen er på hunden. Blir med på turer på 3-5 km når han vil, klatrer i trær, hopper over bekker og storkoser seg på tur. Anonymkode: 4db7e...c43
Tilma Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 På 20.10.2017 den 12.59, AnonymBruker skrev: Hva slags katt er det?😄 og tok det lang tid å lære den å være med på turer? Anonymkode: d859c...650 Det er en vanlig skogskatt(blandingskatt). Det begynte egentlig bare med at fra han var liten så har han aldri likt å være inne over tid.. Men han var for liten til å være ute aleine.. Så da gikk vi turer sammen med han.. Hvor han gikk fritt og diltet etter.. Vi hadde han med oss på hyttetur og ved en tilfeldighet så klarte han å snike seg ut og gå etter oss på tur.. Så vi øvde vell egentlig aldri spesielt noe på det..=) bare øvd på at han ikke ska gå så langt fra oss og trygget han på nye situasjoner med mye bråk og inntrykk så han ikke blit livredd.. Så i nye situasjoner tar ting ofte mye lengre tid pga av pus.. Men det fordi han skal kose seg på tur også=)
GLADIATORE Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Jeg hadde en periode delansvar for en topptrent militærhund. Den kunne mer enn meg. Men som alle andre hunder så dømte den ikke meg. Den satt ikke på sin høye hest. Det er forresten veldig sjelden at hunder sitter på hester. Det skjer nesten aldri. Endret 21. oktober 2017 av GLADIATORE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå