AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Hei! Da ble det min tur til å lage en tråd som handler om å tolke en date sine signaler. Æsj, altså! Det er jo så mye lettere når andre forteller. Jeg sliter selv med litt sånn vansker for å falle for noen, og vansker med stole på at de er bra folk. Men han her, jeg hadde ikke planlagt å falle, men så gjorde jeg det, og nå tror jeg at jeg har "gått i fella" igjen. Men samtidig har jeg vansker for å vite om jeg tolker riktig, eller bare er blendet av usikkerhet og tidligere skuffelser. Vi snakket på torsdag kveld, i mange timer. Og har snakket mye i det siste. Jeg har hørt noe fra ham hver dag. Både jeg og ham som tar kontakt først. Torsdag avsluttet han med å si at "vi snakkes i morgen". I går sendte vi bare noen få meldinger i løpet av dagen, og ble ingen prat, og så i dag radio silence. Jeg sendte en siste melding sent i går kveld som jeg aldri fikk svar på, og nå i dag, heller ingenting. Han har ikke sett den en gang. Er dette vanlig, at man bare blir borte i over et døgn? Det er på en måte det jeg tenker at nå bare droppa han meg, men han sa liksom at han var ikke sånn, og har vist forståelse for at jeg synes det er vanskelig å stole på og vært veldig, så det hadde vært så psykopat om han gjorde alt det bare for at når jeg stoler på ham så forsvinner ham. Så jeg vet ikke helt om det for andre er helt åpenbart at han droppa meg eller om dette er vanlig med slike opphold? Synes det er rart med tanke på at vi har snakket/tekstet hver dag ellers. Det siste han skrev var hjerte og kyssefjes. Faen altså, jeg hater å bli forelska og falle for folk! Jeg vet, jeg vet jeg burde bare være tålmodig, jeg finner jo ut i løpet av noen dager om det er ghosting, men det er denne forelskelsen som gjør at du sjekker telefonen hele tiden. Jeg bare kjenner den ulykkelige forelskelsen komme snikende allerede. Æsj, altså! Anonymkode: 7246a...2dd
Gjest Rosetelys Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Min nåværende flørt, i mangel på et bedre ord, er sånn. Kan sende masse meldinger og ringe ofte, for så å bli stille i opptil to døgn, det er det lengste hittil. Jeg har bare innfunnet meg med at vi er forskjellige. Jeg svarer på meldinger ned en gang, han kan vente mange timer før han i det hele tatt åpner de.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Han er ikke på hytta eller på besøk hos noen slik at han ikke ser på mobilen sin iløpet av helgen? Anonymkode: e69cf...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, Rosetelys skrev: Min nåværende flørt, i mangel på et bedre ord, er sånn. Kan sende masse meldinger og ringe ofte, for så å bli stille i opptil to døgn, det er det lengste hittil. Jeg har bare innfunnet meg med at vi er forskjellige. Jeg svarer på meldinger ned en gang, han kan vente mange timer før han i det hele tatt åpner de. Haha, herlighet! Jeg bare ... hvorfor blir man helt gal i hodet av å være forelska? Dette er jo ikke gøy i det hele tatt! Jeg får vel håpe han er sånn som din da, er bare at jeg ikke har erfart dette før med ham. Men det har altså gått over et døgn siden han sjekket om jeg skrev noe, har ikke lest det en gang. Og så tviler jeg fordi han sa at vi skulle snakkes på fredag. Ingen av delene gir liksom mening, og nå er jeg blitt en av de jentene som bare overanalyserer ALT! Spy! TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er ikke på hytta eller på besøk hos noen slik at han ikke ser på mobilen sin iløpet av helgen? Anonymkode: e69cf...ea2 Han sa ikke noe om det! Han hadde egentlig lyst til å møtes på fredag eller lørdag men da kunne jeg ikke, så sist jeg hørte var han jo da ganske ledig i helgen og hadde ikke planer om noe sånt. Så fikk jeg anledning til å møtes nå i morgen likevel og tenkte å nevnte det på fredag men så hørte jeg aldri fra ham etter at jeg skrev da sent. Jeg vil leve i sølibat resten av livet og bare forholde meg til katter. Eller forresten, kanskje en hund, for katter forsvinner jo de også! TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 Ja, det er vanlig å ha andre ting å gjøre enn å melde en date bare for å melde. Han tar vel kontakt når det er noe spes han vil si. Passer seg ikke å drive å tekste om været og alt mulig tørrprat og pjatt om han foreksempel sitter hos en kompis. Anonymkode: a7fce...ced
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vanlig å ha andre ting å gjøre enn å melde en date bare for å melde. Han tar vel kontakt når det er noe spes han vil si. Passer seg ikke å drive å tekste om været og alt mulig tørrprat og pjatt om han foreksempel sitter hos en kompis. Anonymkode: a7fce...ced Haha! Været har vi ikke snakket om enda! Skjønner jo at han ikke tekster på noen timer, eller en hel kveld, men når man er vant til å høre noe i fra han hver dag og han antydet at vi skulle prates på fredag synes jeg det er litt rart at han ikke en gang har åpent meldingen min eller svart på spørsmålet jeg stiller der. TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 Ta initiativ til å møtes i morgen, selv da vel. Ikke vær så passiv. Bedre å få svar på om han er interessert nå, enn å pine seg selv i dagesvis. Anonymkode: 7a25f...8c7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta initiativ til å møtes i morgen, selv da vel. Ikke vær så passiv. Bedre å få svar på om han er interessert nå, enn å pine seg selv i dagesvis. Anonymkode: 7a25f...8c7 Det var jo det jeg skulle! Det er jo jeg som har skrevet de siste meldingene, uten noe svar. Men er vel ikke vits å gjøre det når han ikke har lest meldingene mine engang vel? Han svarer vel når han ser dem. Jeg sitter jo ikke å venter på at han skal skrive til meg uten at jeg selv har sendt noe først alltid liksom! TS Anonymkode: 7246a...2dd
Sillyline Skrevet 14. oktober 2017 #10 Skrevet 14. oktober 2017 Har dere hatt sex..? Kanskje han har vært på fylla i 2 dager, og har tidenes fylleangst..? Nei, jeg vet ikke. Men det kan jo være at noe er galt :/
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Skrevet 14. oktober 2017 Distanser deg. Du er altfor emosjonelt knyttet til han etter kort tid. Ha selvrespekt og ikke la din følelse av velvære avhenge av hans innfall eller timeplan eller tilfeldige hendelser i hans liv. For alt du vet har han diaré og sitter på do halve døgnet, mens du bekymrer deg for om han er interessert i deg. Kanskje han ikke har lyst å rapportere til deg hvert døgn. Anonymkode: f61be...c45
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #13 Skrevet 14. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Været har vi ikke snakket om enda! Skjønner jo at han ikke tekster på noen timer, eller en hel kveld, men når man er vant til å høre noe i fra han hver dag og han antydet at vi skulle prates på fredag synes jeg det er litt rart at han ikke en gang har åpent meldingen min eller svart på spørsmålet jeg stiller der. TS Anonymkode: 7246a...2dd Jada skjønner at du syntes det er uvant siden dere har tekstet hver dag, men kanskje nettopp derfor er det på tide med en pause også. Blir litt intenst å ha kontakt så ofte. Jeg tenker at han har fått planer denne helgen og derfor ikke ser noe poeng i å prate med deg kun for å meddele at han ikke får møtt deg, for han er jo ikke forpliktet til å møte deg eller prate med deg heller. Såklart, i værstefall kan det jo være at han ligger hjemme hos en annen dame og venter med å åpne meldingen til han kommer hjem, men ikke tenk det værste med en gang. Å tenke at det er over bare fordi du ikke har hørt fra han på 1,5 døgn er virkelig en krisemaksimering. Da er jeg redd jeg har skapt mye uro i dater, når jeg ikke har gitt de noen lyd på 1 uke +++ mange ganger Er ikke noe personlig med det, er bare at man må ha litt pusterom også. Hører du ikke noe ila hele neste uke ville jeg tatt det som at interessen hans dabbet av, men ikke nå så tidlig. Anonymkode: a7fce...ced 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #14 Skrevet 14. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Distanser deg. Du er altfor emosjonelt knyttet til han etter kort tid. Ha selvrespekt og ikke la din følelse av velvære avhenge av hans innfall eller timeplan eller tilfeldige hendelser i hans liv. For alt du vet har han diaré og sitter på do halve døgnet, mens du bekymrer deg for om han er interessert i deg. Kanskje han ikke har lyst å rapportere til deg hvert døgn. Anonymkode: f61be...c45 Jeg trodde dette var relativt vanlig når man ble forelska jeg? Når du investerer noe i noen og får følelser for noen er det vel naturlig å føle det kjipt hvis man blir ditcha. Så altfor emosjonelt knyttet til ham er jeg ikke, men jeg har jo ikke lyst til at dette skal være at han ghoster meg, helt klart. Hvis han har diaré halve døgnet ville det likevel være naturlig å sjekke om han har fått melding, det er nå engang sånn jeg tenker med tanke på at det alltid har vært sånn før, og siden han sa at vi skulle snakkes. Men du mener at det altså da er vanlig i disse tider der man har med seg telefonen over alt å plutselig få radio silence? TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #15 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, Walkingdead skrev: Tenk om han er død. Ja, det er alltids mulig. Men er vel lov å ivareta en smule sunn fornuft, og ikke krisemaksimere alt, eller? 7 minutter siden, Sillyline skrev: Har dere hatt sex..? Kanskje han har vært på fylla i 2 dager, og har tidenes fylleangst..? Nei, jeg vet ikke. Men det kan jo være at noe er galt :/ Nei, vi har ikke hatt sex, hvordan det? Ja, det er jo mulig at han bare er opptatt. Jeg ville bare tenkt at han kunne svart på en melding i mellomtiden likevel. Men du tenker at hvis han har fylleangst bare unngår han alt som har med sosiale media og andre folk å gjøre, eller? Det er liksom ... greit nok hvis vi pleide å ikke snakke, men begge pleier å ta kontakt, og i alle fall noe hver dag. Ja, noe kan være galt, uten at det handler om meg da. Er vel at jeg er utålmodig for da ville jeg møte ham i morgen liksom. Men det kommer jo flere sjanser hvis det ikke er at han har ghosta meg. Haha, herlighet, hvorfor utsetter man seg for sånne forelskelser! TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #16 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada skjønner at du syntes det er uvant siden dere har tekstet hver dag, men kanskje nettopp derfor er det på tide med en pause også. Blir litt intenst å ha kontakt så ofte. Jeg tenker at han har fått planer denne helgen og derfor ikke ser noe poeng i å prate med deg kun for å meddele at han ikke får møtt deg, for han er jo ikke forpliktet til å møte deg eller prate med deg heller. Såklart, i værstefall kan det jo være at han ligger hjemme hos en annen dame og venter med å åpne meldingen til han kommer hjem, men ikke tenk det værste med en gang. Å tenke at det er over bare fordi du ikke har hørt fra han på 1,5 døgn er virkelig en krisemaksimering. Da er jeg redd jeg har skapt mye uro i dater, når jeg ikke har gitt de noen lyd på 1 uke +++ mange ganger Er ikke noe personlig med det, er bare at man må ha litt pusterom også. Hører du ikke noe ila hele neste uke ville jeg tatt det som at interessen hans dabbet av, men ikke nå så tidlig. Anonymkode: a7fce...ced Takk for godt svar! Ja, jeg vet at noen synes at så ofte kontakt kan bli litt intenst, men det har liksom bare blitt sånn fra begges side. Så vet jeg jo at sånn ghosting er så vanlig. Men godt å få passet påskrevet og at du sier det er krisemaksimering, det var det jeg selv ikke klarte å se helt tydelig! Om jeg bare tror at det IKKE er ghosting fordi jeg er så forelska, men det egentlig er tydelig utenfra at nå har han mistet interessen, eller motsatt at det bare er VANLIG, men jeg tror det er ghosting fordi jeg er så usikker. Derfor jeg måtte ha litt innspill fordi jeg mister gangsynet litt. Men kan jeg spørre deg, hva er greia med at du ikke hører fra deg på en uke ++, hvis du er forelska og interessert får du ikke lyst til å være mye sammen? TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 Hvor møtte du ham? jeg holdt på med en og jeg også overanalysertr alt. Hvorfor tar han ikke kontakt, hvorfor er han pålogget men ikke ser meldinga mi? En gang hadde han lest meldingen men ikke svart og da begynte jeg og gråte. Et døgn etterpå fikk jeg melding om at bestemoren hans hadde havnet på sykehuset. Anonymkode: 4ef17...b9f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #18 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor møtte du ham? jeg holdt på med en og jeg også overanalysertr alt. Hvorfor tar han ikke kontakt, hvorfor er han pålogget men ikke ser meldinga mi? En gang hadde han lest meldingen men ikke svart og da begynte jeg og gråte. Et døgn etterpå fikk jeg melding om at bestemoren hans hadde havnet på sykehuset. Anonymkode: 4ef17...b9f Oj, shit, og det var sant eller? Jeg tror nok at sånne ting blir problem fordi man gjerne er så forskjellig. For hadde min bestemor havnet på sykehus hadde jeg jo svart på meldingen helt kort likevel, selv om jeg ikke orket å svare noe særlig akkurat da. Men på slike ting er man jo forskjellig. Tror du dette er vanlig, eller er vi spesielt plagsomme og slitsomme mennesker også utad overfor andre tror du? Du skrev at du holdt på med, er det over nå eller? Haha, nettdating av alle steder. TS Anonymkode: 7246a...2dd
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #19 Skrevet 14. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, shit, og det var sant eller? Jeg tror nok at sånne ting blir problem fordi man gjerne er så forskjellig. For hadde min bestemor havnet på sykehus hadde jeg jo svart på meldingen helt kort likevel, selv om jeg ikke orket å svare noe særlig akkurat da. Men på slike ting er man jo forskjellig. Tror du dette er vanlig, eller er vi spesielt plagsomme og slitsomme mennesker også utad overfor andre tror du? Du skrev at du holdt på med, er det over nå eller? Haha, nettdating av alle steder. TS Anonymkode: 7246a...2dd Ja det var sant. Dette var en jeg kjente og han lyver ikke slik. Han snakket om det i ettertid og for bestemor ble syk. Og han var med foreldrene sine og ordnet. Han var generelt distre av seg. Utrolig treig når det kom til å svare. Og veldig glemsk. Dette var grunnen til at jeg etter et par år gikk lei, for dette var mye til irritasjon for meg. Nettdating virker ikke så bra, når jeg leser alle innleggene her på kg men det er nok forskjellige utfall. ja det er over mellom oss. Men det var som sagt pga jeg gikk lei. Vi er venner. Anonymkode: 4ef17...b9f
Sillyline Skrevet 14. oktober 2017 #20 Skrevet 14. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi har ikke hatt sex, hvordan det? Anonymkode: 7246a...2dd Enkelte mister interessen etter man har hatt sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå