Gå til innhold

PepsiMax avhengig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er helt avhengig av å ha denne brusen til enhver tid? Jeg kan fint klare å drikke 1 til 2 store flasker for dagen.. og i helgene kan det gå enda mer... jeg prøver å slutte/trappe ned, men må liksom ha det hele tiden. Slitsomt og ikke akkurat bra for lommeboken. Noen andre? 

Anonymkode: a8802...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min perifere omgangskrets er det et par maxoholikere. De drikker 1,5 - 3 liter hver dag. Det er klart det må være noe avhengighetsskapende i det...

Selv synes jeg det smaker HØGG og unngår derfor elendigheten!

Skrevet

Hehe, bra det ikke bare er meg! 
Skulle nesten ønske selv jeg ikke likte det... fyf så mye pepsimax det går med

Anonymkode: a8802...df2

Skrevet

Drikker 0,5-1 l Pepsi-Max pr dag.. Drikker sjelden annen brus. Vet det ikke er bra, men vanskelig å styre unna Pepsi-Max.. 

Anonymkode: be549...00b

Skrevet

Er ikke all brus like avhengighetsskapende?

Anonymkode: 54638...d5e

Skrevet

Pepsi max er like mye (eller lite) avhengighetsskapende som all annen brus. Jeg drikker ofte pepsi max hver dag (kanskje 0,5 liter), men det er ikke noe problem å la være. Det er bare du (og mange andre) som har innstilt seg på at pepsi max er avhengighetsskapende, og bruker det som en unnskyldning til å drikke store mengder. Og det er bare tull. Ikke kjøp inn, så får du ikke drukket

Anonymkode: 43702...c36

• Liker 1
Skrevet

Ikke drikk det da? Det er ikke noe som tilsier at man faktisk blir ordentlig avhengig av Pepsi Max, så mann deg opp og vis viljestyrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...