AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Har noen erfaring med hvordan skype for iOS fungerer? Ser at den setter meg som pålogget når jeg logger inn på skype fra mobilen, noe som kan være irriterende hvis jeg egentlig ikke har tid til å chatte og folk tror jeg unngår de. Men opplevde med en venn at jeg trodde han var på men han sa han bare hadde brukt mobilen og ikke skype (iallefall ikke på en god stund). Stemmer det at skype kan vise deg som "aktiv nå" selvom man egentlig ikke er det? Anonymkode: 0f1b4...f1b
Gjest supernova_87 Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Ja, det er min erfaring i alle fall. Jeg har det i bakgrunnen, så jeg synes det er litt dust, hvis folk tror jeg er pålogga hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Ja, det er min erfaring i alle fall. Jeg har det i bakgrunnen, så jeg synes det er litt dust, hvis folk tror jeg er pålogga hele dagen. Takk for svar. Mener du fra mobil nå? Anonymkode: 0f1b4...f1b
Gjest supernova_87 Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Mener du fra mobil nå? Anonymkode: 0f1b4...f1b Jepp. Jeg tror ikke jeg står som aktiv nå HELE dagen. Men det skjer ofte at noen skriver "hei" som at jeg er der. Jeg bruker jo det å ha den i bakgrunnen bare for å få meldinger som er sånn man kan svare på innimellom, men hvis noen har skrevet hei så sier jeg jo bare igjen og igjen at det er bare fordi jeg har Skype på telefonen, og at jeg egentlig ikke er der. Og frankly så var dette en person jeg ikke helt vet hvorfor jeg har på skype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå