Gå til innhold

Bursdag for førsteklassing. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips å komme med til første skolebursdag? Gi man fortsatt godteposer og den slags? Vi er de første som har så vi har ingen mal å gå etter...Regner jo med det er samme opplegg som barnehagebursdag, eller?

Stresser for mye med slikt jeg.:P

Anonymkode: 862a6...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress, barna er ikke kravstore. :) De fleste gir godteposer (det gjør de fremdeles nå i fjerde klasse også), men dere gjør jo som dere vil. Samme mal som barnehagebursdager ja. De kommer, det spises mat og kaker, det åpnes gaver, noen har en eller annen lek (fiskelek er fremdeles populært, da vi droppet det i andreklassebursdag fordi vi tenkte de var for store ble det etterlyst), frilek fungerer veldig bra. Da eldste gikk i første klasse prøvde vi på å dele ut godteposene når det var ca 20-30 minutter igjen samtidig som vi satte på en kortfilm/episode av tegneserie e.l. og det var så vellykket at vi har fortsatt med det. Fin måte å roe ned på slutten av bursdagen etter at de har sprunget rundt og rundt i huset, lekt og holdt på, og det er hyggelig å se hvordan de samles i sofaene og spiser godteri, skravler og har det fint sammen.

Vi skal ha Minionsbursdag om en måned så burde vel tenke litt på forberedelser jeg også. :)

• Liker 1
Skrevet

@Arkana girer de ikke opp med godteri da? 

Anonymkode: 1ec39...9a5

Skrevet

Jeg har sluttet med bursdag. Her er det halloweenfest som gjelder! Da er det flust med godteskåler, pinata, godteposer, popcorn osv. Barnebursdager er vel det samme. 

Anonymkode: d24c4...f75

Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Arkana girer de ikke opp med godteri da? 

Anonymkode: 1ec39...9a5

Nei, det har jeg ikke opplevd (det er forøvrig en myte at sukker gir hyperaktive barn).

Endret av Arkana
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...