Gjest Lilleulv Skrevet 22. januar 2005 #1 Del Skrevet 22. januar 2005 bare snuser over "på den andre siden" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2005 #2 Del Skrevet 22. januar 2005 Du vet hvor du finner meg om det skulle være noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 23. januar 2005 #3 Del Skrevet 23. januar 2005 neimen...! egentlig er jo jeg i feil forum... men jeg skjønner jo hva som må ha skjedd..håper det går bra likevel. trøst og klapp på kinnet fra shoegal til lilleulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. januar 2005 #4 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei du, kom innom Fi, og ver med i planlegginga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. januar 2005 #5 Del Skrevet 23. januar 2005 snille dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 23. januar 2005 #6 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er nå alle klisjeene stemmer - at tiden leger alle sår osv. Den gjør det - det vil være litt humpete i begynnelsen, men så er du et nytt og bedre menneske etterpå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2005 #7 Del Skrevet 23. januar 2005 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå