Gå til innhold

Hvor lenge har du gått med en truse før vask?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Max 12-24 timer. Noe annet er uhygienisk. 

Anonymkode: 61f55...477

Nei, det et det ikke. 

TS

Anonymkode: 757b2...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei uke! Hadde høy feber og orket ikke skifte.

Skrevet

Vil gjette 2-3 dager.

Anonymkode: 43ee5...f7f

Skrevet

Det skjer ikke ofte, men, en uke kanskje. Med truseinnlegg som skiftes.

Anonymkode: dc7ff...926

Skrevet

I barndommen min på 70- og 80-tallet var det vanlig å skifte truse bare en gang i uka. Man badet hver lørdag, og da skulle undertøyet også skiftes.

Skrevet

Skifter truse hver dag. Unntaket er hvis jeg brått må feks sove over et sted en natt som ikke var planlagt på forhånd, da skifter jeg så fort jeg kommer hjem. Under mens så hender det at jeg må bytte truse noen ganger om dagen også hvis det har blødd utenfor.

Skrevet

En og en halv dag ca. Var syk og lå bare i senga med feber :) Ellers skifter jeg hver morgen og etter trening. 

Skrevet
4 minutter siden, Perelandra skrev:

I barndommen min på 70- og 80-tallet var det vanlig å skifte truse bare en gang i uka. Man badet hver lørdag, og da skulle undertøyet også skiftes.

Guri malla, jeg er født i 1974 men ble badet og skiftet på hver dag. Pappa eller mamma puttet søsteren min og meg i baekaret hver kveld, mens den andre forelderen lagde kvelds til oss. Husker ennå at jeg slett ikke alltid syns det var like stas, men at det var godt å få på rent undertøy og nattkjole etterpå. Fikk alltid varm kvelds etterpå og så ble håret børstet og flettet stramt , så det var liksom belønning for endt dag og kveldsbad. Ble ikke alltid brukt såpe og ikke alltid hårvask( da vi hadde langt hår og shampo i øynene medførte ville protester), men de kalte det for å skyllet av kroppen før vi skulle til sengs. Om vi var på fjellet var det klutvask og undertøy til voksen og stor ble skyllet og kokt opp hver kveld. Var ofte flere uker til fjells om våren når vi var små. Ble fortalt at det var viktig, spesielt fordi vi var jenter. Guttene var de ennå mere streng med, for de slurvet mere. Ble lært av at dette gjør man for å unngå å bli syk og få blærekatarr og fordi det ellers kan bli sårt og det kan lukter. I voksen alder har jeg brukt samme trusa sikkert 10 dager i strekk, fordi jeg måtte. Det skal unngå det i framtiden, da det ikke frister til gjentagelser. Hvem kjører brukte truser????  Sannelig finns det mye rart man kan tjene penger på!:D

Anonymkode: 4da18...018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...