Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige pp blødde jeg litt rosa/orange 6 dager før mensen kom, så ble det brunt og jeg fikk mensen igjen den dagen jeg skulle ha den. nå er jeg i dpo land og det samme har skjedd igjen. jeg venter mensen på tirsdag (om 2 dager), fikk en liten blødning for 4 dager siden og de siste dagene brunt. hva er det som skjer egentlig. er i pp 4 og dette skjedde ikke de 2 første pp. noen som har samme erfaring? har prøvd å lese litt. jeg blir så frustrert..

Anonymkode: 26208...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

forrige pp blødde jeg litt rosa/orange 6 dager før mensen kom, så ble det brunt og jeg fikk mensen igjen den dagen jeg skulle ha den. nå er jeg i dpo land og det samme har skjedd igjen. jeg venter mensen på tirsdag (om 2 dager), fikk en liten blødning for 4 dager siden og de siste dagene brunt. hva er det som skjer egentlig. er i pp 4 og dette skjedde ikke de 2 første pp. noen som har samme erfaring? har prøvd å lese litt. jeg blir så frustrert..

Skjedd meg to ganger i år, kan værr mange grunner

Anonymkode: 6eab0...66a

Skrevet

Kan være så enkelt som en festeblødning men at det ender i kjemisk. Det kan jo gi slike opplevelser.

Anonymkode: 5d91c...c99

Skrevet

Kan være polypper på livmorhalsen? Da får man ofte blødninger litt nå og da. Og gjerne etter sameie. Enkelt å fjerne på legekontoret, og som regel ikke farlig. 

Skrevet

Det var nok en festeblødning, for nå er jeg gravid!

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok en festeblødning, for nå er jeg gravid!

Gratulerer! :)

Skrevet
3 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer! :)

tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...