Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #1 Del Skrevet 22. januar 2005 Noen som vet om kan bruke dette på babyer i forbindelse med vannkopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam Mim Skrevet 22. januar 2005 #2 Del Skrevet 22. januar 2005 Da mine barn hadde vannkopper, fikk jeg tips om å bruke Aloe Vera istedet for å bruke hvitvask pga at det ikke blir så klissete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. januar 2005 #3 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg brukte hvitvask på gutten min for ca. 5 år siden. Og ja - det lindret men var litt grisete... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10n Skrevet 23. januar 2005 #4 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er veldig grisete men fungerer kjempe fint. Har også fått tips om Aloe Vera men ikke prøvd det selv, vil tro det blir mye mindre klin. Dessuten blir hvitvasken litt stiv på kroppen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 23. januar 2005 #5 Del Skrevet 23. januar 2005 Brukte hvitvask her også, startet året med vannkopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå