AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg er gravid og ønsker å "forberede" meg litt til fødsel i den grad det lar seg gjøre. Jeg har lest noen fødselshistorier på nett, men skulle gjerne også sett noen TV-programmer som viser dette så realistisk som mulig. Jeg vet det finnes noen, men husker ingen av navnene. Er det noen som har gode tips til meg? Anonymkode: 291b2...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Del Skrevet 14. oktober 2017 Vi ser på Fødeavdelingen på Dplay via iPad-appen. Ser ut som om denne sesongen er gratis og første episode av de tidligere sesongene. Synes det er litt koselig og får frisket opp litt (har født en gang før men det gikk bare bra så greit å se andre fødselen også). Anonymkode: 31610...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Del Skrevet 14. oktober 2017 Og Jordmødrene på nrk. Ligger (lå hvertfall) på nett-tv. Anonymkode: b3018...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 14. oktober 2017 #4 Del Skrevet 14. oktober 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og Jordmødrene på nrk. Ligger (lå hvertfall) på nett-tv. Anonymkode: b3018...0ad Støtter denne Bruker å ligge på NRK nett-TV 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Del Skrevet 14. oktober 2017 Du klarer seriøst ikke å forberede deg til den....Forbered deg heller til hvordan du kommer deg til sykehuset, klær, søplesekk til å sitte på i bilen, snacks osv og tiden etter fødselen. Fødselen i seg selv tar instinktene dine og jordmor seg av. Anonymkode: 13434...168 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #6 Del Skrevet 15. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du klarer seriøst ikke å forberede deg til den....Forbered deg heller til hvordan du kommer deg til sykehuset, klær, søplesekk til å sitte på i bilen, snacks osv og tiden etter fødselen. Fødselen i seg selv tar instinktene dine og jordmor seg av. Anonymkode: 13434...168 Ikke enig i dette. Jeg er veldig glad jeg hadde forberedt meg litt. Ting var ikke så skummelt når jeg visste hva som foregikk. Endte opp med vakuum pga lang trykketid og det hjalp faktisk at jeg hadde sett på TV at vakuum ikke er så dramatisk som jeg trodde på forhånd. Ungen hadde kommet ut uansett selvfølgelig, men opplevelsen ble mindre traumatisk for meg tror jeg. Jeg så jordmødrene på NRK og fødeavdelingen på TVNorge. Anonymkode: 2be41...fa1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 15. oktober 2017 #7 Del Skrevet 15. oktober 2017 'Line føder' newton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #8 Del Skrevet 15. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du klarer seriøst ikke å forberede deg til den....Forbered deg heller til hvordan du kommer deg til sykehuset, klær, søplesekk til å sitte på i bilen, snacks osv og tiden etter fødselen. Fødselen i seg selv tar instinktene dine og jordmor seg av. Anonymkode: 13434...168 Det forstår jeg jo, og det å sitte i sofaen og glane på pc-skjermen utelukker jo åpenbart ikke de andre tingene man må gjøre Det er kanskje mye som er instinktivt, men jeg ser ikke problemet med å få et overblikk over hva slags type situasjoner som kan oppstå - det er sikkert ikke alt jeg har tenkt på. Til dere andre, takker! Anonymkode: 291b2...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #9 Del Skrevet 15. oktober 2017 Jeg så fødseslfotografen. Veldig kjekt! Det var 4 helt ulike fødsler. En hjemmefødsel, en vanlig, er keisersnitt og en tvillingfødsel om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 22d32...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 16. oktober 2017 #10 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg hadde stor nytte av å se Jordmødrene på NRK nett-TV Der får du se litt hvilke situasjoner som kan oppstå, og det hjalp meg til å beholde roen under fødselen når jeg visste litt mer hva det var som faktisk foregikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #11 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jeg ble anbefalt til å se fødeprogrammer på TV når det nærmer seg termin. Det var visst bra som en mental forberedelse. Planen var å se en mnd før termin, men så kom ungen lenge før termin. Etter fødselen, så jeg på disse programmene og er sjeleglad for at jeg ikke så det før fødselen. Da tror jeg hadde fått fødselsangst. Anonymkode: e0831...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå