Gå til innhold

Hva tenker du om folk som spiser på Egon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om folk som spiser på Egon og kaller det en bra restaurant? 

Anonymkode: c9b44...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget med alle disse teite trådene, ts?

Anonymkode: 9134c...892

• Liker 21
Skrevet

Er ikke jeg som har laget de andre. Denne er inspirert av biff-tråden hvor de var på Egon og spiste og kokken klikka fordi hun ville ha biffen godt stekt. Den frekke kokken har faen ikke noe han skulle sagt. Egon er lavmål! 

• Liker 4
Skrevet

Å kalle Egon et bra spisested er nok tegn på at man kanskje bør utvide mathorisonten sin. Ellers har vel de fleste av oss endt opp med å spise på Egon eller havne der (men man vet hva man kan forvente av Egon)... 

Anonymkode: ccb68...45d

• Liker 14
Gjest chisandra
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker for mye om for mange 😅

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg tenker at de er sultne og kommer ut igjen mett. Akkurat som jeg når jeg går ut å spiser. 

Skrevet

Tenker det stort sett er enkle folk, ikke en del av sosieteten..

Og det er helt greit! :) Spiser der selv i blant (når jeg blir bedt med). Spiser burger'n - blir ikke noe finere enn det.

Anonymkode: 001b2...cbd

• Liker 5
Skrevet

Egon er jo en av de finere kjede-restaurantene da. Du kan jo sammenligne med Mc Donalds, Peppes osv. Jeg ser f.eks også på Big Horn som en fin restaurant i den kategorien. Ingen av disse er selvfølgelig fine restauranter på ordentlig.

Anonymkode: 72408...24f

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tenker jo selvfølgelig at de er sosialt helt på bunnen, at de sannsynligvis bor i campingvogn, har incestiøse forhold osv. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke helt at folk synes maten der er god. Ikke forstår jeg hvorfor de vil spise overpriset halv- og helfabrikata gang på gang, men folk får spise det de vil. 

Generelt synes jeg nordmenn har veldig lave krav når det gjelder mat, men jeg er veldig opptatt av mat da. Sitter ikke å kritiserer folk hvis de sier at de liker å spise der, og kan være med å spise der en gang iblant, men at maten er god er mildt sagt å overdrive. 

Jeg kan spise på mange av kjedene, men det er nok ikke førstevalget mitt om jeg skal ut og spise en god middag. Greit en gang iblant. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Skrevet

Helt uinteressant, egentlig😎

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke dømme alle, men her i Oslo har vi veldig mange gode restauranter. De som spiser på Egon her synes jeg har dårlig dømmekraft/fantasi, for det finnes så mange restauranter som serverer bedre mat. Egon er ganske dyre også, det er ikke noe problem å spise både bedre og billigere.

• Liker 11
Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Er ikke jeg som har laget de andre. Denne er inspirert av biff-tråden hvor de var på Egon og spiste og kokken klikka fordi hun ville ha biffen godt stekt. Den frekke kokken har faen ikke noe han skulle sagt. Egon er lavmål! 

Da beklager jeg. Har bare vært så mange "Hva tenker du om....." tråder at det blir irriterende.

Har aldri vært på Egon, så kan ikke uttale meg om stedet. Har lest i tråden du refererer til og er enig i at den som skal spise maten selvsagt selv må bestemme hvordan biffen skal være stekt. Skulle da bare mangle.

Anonymkode: 9134c...892

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

er enig i at den som skal spise maten selvsagt selv må bestemme hvordan biffen skal være stekt.

Vær så snill å ta den diskusjonen i den andre tråden, ikke ta den med hit. Jeg er uenig med deg, men la oss ta det utenfor ;-)

Skrevet

At de er sultne 

Anonymkode: 4cce2...39a

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at de ikke er snobbete, men slipper å bry seg om hva andre mener om dem. Eller oss, da.

• Liker 2
Skrevet

At de ikke vet hva god mat er.

At de ikke vet hva gode smaker er

At de ikke vet hva god mat koster

At de betaler overpris på dårlig mat

De har et mål, bli mett

De samme folka som skryter på fb...vi skal ute og spise på restaurant i kveld. Kose vors!

Ungene hadde lyst på Egon å spise pizza. Det var buffé.  Spis så mye di vil. Det ble med den gangen. 

Så prøvde vi middag der en gang. Det et ferdigmat. Oser piff og gSm.  Jeg kaster ikke bort penger på mat som er overpriset og dårlig.  Skjønner 18 åringer som samles der,men ikke "voksne"

Anonymkode: e4c76...e5e

• Liker 8
Skrevet

Jeg har medfølelse med dem. 

Egon er en sånn plass man ofte havner hvis man er mange. De har så mye forskjellig på menyen, så alle kan bestille noe de har lyst på. Det er liksom kompromiss-restauranten. 

Så smaker det som regel ganske fantasiløst av alt sammen. Gud bedre så mye ødelagt mat jeg har fått der. Mer enn én gang har det gått i retur til kjøkkenet. Minstekravet må være at maten er varm, men det er ikke alltid de greier det engang! Virker som det bare jobber folk mellom 18 og 22 på restaurantene deres, null erfaring og null interesse for mat. 

/rant over 

Skrevet

Fordommer mot alt og alle.

Liker Egon jeg.

Anonymkode: 34ac2...810

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

Jeg har medfølelse med dem. 

Egon er en sånn plass man ofte havner hvis man er mange. De har så mye forskjellig på menyen, så alle kan bestille noe de har lyst på. Det er liksom kompromiss-restauranten. 

Så smaker det som regel ganske fantasiløst av alt sammen. Gud bedre så mye ødelagt mat jeg har fått der. Mer enn én gang har det gått i retur til kjøkkenet. Minstekravet må være at maten er varm, men det er ikke alltid de greier det engang! Virker som det bare jobber folk mellom 18 og 22 på restaurantene deres, null erfaring og null interesse for mat. 

/rant over 

Hm, bare gode opplevelser med folka på Egon jeg.

Anonymkode: 34ac2...810

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...