AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg ser for meg: Mann: liten tiss, bor enten hjemme hos foreldre eller i en sosialbolig, gamer, går på NAV. Overvektig, utrent, dårlig med interesser bortsett fra å komme med stygge kommentarer på nett og legge ut om sitt kvinnehat. Har KANSKJE mista jomfrudommen på en fylletur til Thailand i 2008 men ellers ingen erfaring med damer, og ellers lite sosialt nettverk. Drikker mye cola, Burn og spiser grændis til middag. Dame: overvektig, er sikkert vid nedentil og har komplekser for dette. Er enten på NAV eller jobber (men ikke snakk om jobb innen forskning eller som psykolog mest sannsynlig). Har hatt en dårlig barndom og kanskje blitt mobbet selv i barndommen. Lite nettverk, glad i oppmerksomhet men ingen orker ha kontakt med en slik dame. Mye klaging og sutring og "stakkars meg". Har kanskje hatt dårlig fyllesex på chartertur til Analya men ikke så mye action i Norge. Hva tror dere, flere spennende teorier? Anonymkode: 926c3...eda
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Hvordan kan du si slikt om andre? Fysj! Anonymkode: b928e...3a0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Vanlige folk som har en dårlig dag, kjeder seg, er irritert osv. Anonymkode: 1da3d...cfe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Kvinne: utseendefiksert og avhengig av skryt og ros fra andre. sminker seg hver dag og har tatovert øyebryn Anonymkode: 346c3...5e8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Enkelte av brukerne ser man bruker SVÆRT mye tid på KG. Ærlig sak det, men smått ironisk når noen som sitter på KG hele dagen skal rakke ned på alle andre. Anonymkode: 26583...d78
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser for meg: Mann: liten tiss, bor enten hjemme hos foreldre eller i en sosialbolig, gamer, går på NAV. Overvektig, utrent, dårlig med interesser bortsett fra å komme med stygge kommentarer på nett og legge ut om sitt kvinnehat. Har KANSKJE mista jomfrudommen på en fylletur til Thailand i 2008 men ellers ingen erfaring med damer, og ellers lite sosialt nettverk. Drikker mye cola, Burn og spiser grændis til middag. Dame: overvektig, er sikkert vid nedentil og har komplekser for dette. Er enten på NAV eller jobber (men ikke snakk om jobb innen forskning eller som psykolog mest sannsynlig). Har hatt en dårlig barndom og kanskje blitt mobbet selv i barndommen. Lite nettverk, glad i oppmerksomhet men ingen orker ha kontakt med en slik dame. Mye klaging og sutring og "stakkars meg". Har kanskje hatt dårlig fyllesex på chartertur til Analya men ikke så mye action i Norge. Hva tror dere, flere spennende teorier? Anonymkode: 926c3...eda Er det ikke trollete oppførsel å skrive slik som du gjør? Hva tenker du om det? Anonymkode: b928e...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Tror de har lav rang og er mobbeoffre. Anonymkode: 662f2...007
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg ser for meg deg. Nok sakt. Motbydelig tråd. Anonymkode: 35303...c1b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke trollete oppførsel å skrive slik som du gjør? Hva tenker du om det? Anonymkode: b928e...3a0 Nei, det er det ikke. Jeg sier ikke at folk som går på NAV er tapere, kjenner fler som gjør det. Også har vi sånne som søsteren min, som går på NAV og er et KG-troll. Hun står sikkert bak de fleste mobbetrådene her inne. Hun sier hun liker å få folk til å føle seg dritt. Poenget er at dette er det første som slår meg når jeg ser for meg folk som sitter og slenger dritt på nett. De sliter. Og nå skrev du nettopp dritt selv, så.. pot, kettle, black? Anonymkode: 926c3...eda
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #10 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser for meg deg. Nok sakt. Motbydelig tråd. Anonymkode: 35303...c1b Hvorfor? Det må jo være noe galt med de som mobber? Dårlig sosial kompetanse + svak økonomi + muligens dårlig barndom = nett-troll veldig ofte. Ref min søster. Og btw: nå drev du nettopp med mobbing selv Føler du deg bedre nå? Føles det bra å slenge dritt til folk på nett? Anonymkode: 926c3...eda
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ikke. Jeg sier ikke at folk som går på NAV er tapere, kjenner fler som gjør det. Også har vi sånne som søsteren min, som går på NAV og er et KG-troll. Hun står sikkert bak de fleste mobbetrådene her inne. Hun sier hun liker å få folk til å føle seg dritt. Poenget er at dette er det første som slår meg når jeg ser for meg folk som sitter og slenger dritt på nett. De sliter. Og nå skrev du nettopp dritt selv, så.. pot, kettle, black? Anonymkode: 926c3...eda Hva er meningen med å skrive det om søsteren din? Hva får du utav det? Sikker på at ikke du er denne søsteren? Anonymkode: 5687e...e8e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #12 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Det må jo være noe galt med de som mobber? Dårlig sosial kompetanse + svak økonomi + muligens dårlig barndom = nett-troll veldig ofte. Ref min søster. Og btw: nå drev du nettopp med mobbing selv Føler du deg bedre nå? Føles det bra å slenge dritt til folk på nett? Anonymkode: 926c3...eda Hjelpe meg. Selvinnsikt er tydeligvis ikke din sterkeste side. Anonymkode: f78ee...e38
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #13 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er meningen med å skrive det om søsteren din? Hva får du utav det? Sikker på at ikke du er denne søsteren? Anonymkode: 5687e...e8e Søsteren min er slem, ond og frekk mot andre så det har jeg all rett til si faktisk. Både politi og psykiatri har vært involvert. Og du kjenner ikke henne så du vet ingenting. Anonymkode: 926c3...eda 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #14 Skrevet 14. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjelpe meg. Selvinnsikt er tydeligvis ikke din sterkeste side. Anonymkode: f78ee...e38 Hva mener du? Anonymkode: 926c3...eda
Gjest supernova_87 Skrevet 14. oktober 2017 #15 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg skjønner ikke TS her. Du omtaler mobbere og troll på en måte som får deg selv til å virke som et troll. Hva da, er det deg selv du beskriver? Å trekke inn at folk har liten penis/vidt underliv liksom for å såre er bare å drite på draget og bidrar til usikkerhet hos de som sliter med disse tingene. Trist. Totalt feilslått å liksom skulle ta trollene og mobberne med å være like kjip selv.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #16 Skrevet 14. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søsteren min er slem, ond og frekk mot andre så det har jeg all rett til si faktisk. Både politi og psykiatri har vært involvert. Og du kjenner ikke henne så du vet ingenting. Anonymkode: 926c3...eda Veldig stygt av deg å opplyse om det her, hvis det faktisk er sant. Anonymkode: 5687e...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå